میزبانی بوستان‌های پردیسان و نهج‌البلاغه از مردم/تعطیلی کاخ‌موزه‌ها

فردا همزمان با فرارسیدن روز طبیعت بوستان‌های پردیسان و نهج‌البلاغه در منطقه ۲ پذیرای مردم هستند اما در این روز کاخ موزه‌های تهران در تعطیلی به سر می‌برند.

به گزارش ایسکانیوز، قائم مقام شهردار منطقه ۲ - ضمن بازدید از بوستان‌های این منطقه گفت: بوستان‌ها و فضاهای شهری این منطقه در روز طبیعت میزبان شهروندان تهرانی خواهند بود.

وی در ادامه با اشاره به وجود بوستان‌های بزرگ و مهم شهرتهران در منطقه ۲ اظهارکرد: بوستان بزرگ پردیسان، بوستان بزرگ نهچ البلاغه، بوستان پرواز، بوستان شهر آرا، بوستان ستارخان و دیگر بوستان‌های محلی در سطح منطقه دو مهیا شده‌اند و اقدامات لازم جهت تامین رفاه و امنیت شهروندان در این منطقه صورت گرفته است.

قربانی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور، نیروی انتظامی، اورژانس و آتش نشانی نیز در این جهت انجام شده است.

وی همچنین آماده‌سازی جایگاه‌های ادای نماز ظهر و عصر روز طبیعت به جماعت در بوستان‌ها را از دیگر برنامه‌های شهرداری منطقه دو ذکرکرد و گفت: اقدامات زیست محیطی مدیریت شهری منطقه ۲ در راستای ترویج فرهنگ کاهش زباله در روز طبیعت نیز در بوستان‌های سطح منطقه توسط آموزشگران پسماند منطقه انجام خواهد شد.

تعطیلی کاخ‌موزه‌های تهران در روز طبیعت

مدیر مجموعه‌ فرهنگی-تاریخی نیاوران از تعطیلی سه کاخ موزه در روز طبیعت خبر داد و گفت: کاخ‌های نیاوران، سعدآباد و گلستان به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به فضای سبزشان در روز سیزدهم فروردین ماه تعطیل می‌شوند.

مدیر اداره کل موزه‌ها پیشتر اعلام کرده بود موزه‌های کشور در روز طبیعت باز هستند اما از برگزاری مراسم سیزده‌به‌در جلوگیری می‌شود.

ایسنا ۷۰۵

کد خبر: 918711

وب گردی

وب گردی