دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از ۳ روستای زلزله زده کرمانشاه بازدید کرد

دور سوم سفر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با سرکشی از ۳ روستای زلزله زده ادامه یافت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی مجمع، محسن رضایی و هیات همراه روز شنبه همزمان با سالروز ولادت امیرالمومنین (ع) از آخرین اقدامات اسکان موقت، شیوه های امدادرسانی، توسعه روستایی بازدید کرد.

در این بازدید فرماندار سرپل ذهاب گزارشی در خصوص نحو امداد رسانی و مشکلات این منطقه به ریاست ستاد جهاد توانمند سازی ارائه کرد.

در این بازدیدها، محسن رضایی با تبریک سال نو و ولادت با سعادت حضرت علی (ع) از زحمات چند ماهه مسئولین این منطقه تقدیر و تشکر کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، تولید و اشتغال را دغدغه اصلی برای مناطق زلزله زده بیان کرد و گفت: برنامه دراز مدتی جهت انتقال آب گرمسیری که موجب توسعه کشاورزی در این منطقه خواهد شد به طور جدی دنبال می شود. همچنین تجارت و صنایع دستی در این منطقه می تواند کانون آبادانی برای استان تبدیل شود.

در این سفر، رستمی مدیر عامل ستاد توانمندسازی محرومان، منکرسی رئیس و مسئولین قرارگاه استان کرمانشاه، تجری نماینده مجلس شورای اسلامی، مولایی ارشد نظامی منطقه، سردار احمدی پور، وکیل پور حاج علی اکبر کساء و جمعی از مدیران موسسات خیریه ، محسن رضایی را همراهی می کردند.

302

کد خبر: 918727

وب گردی

وب گردی