توقیف  لنج صیادی با 2 هزار کارتن سیگارخارجی /آخرین اخبار تعزیرات حکومتی هرمزگان در طرح نظارت نوروزی

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان آخرین اخبار پرونده های تشکیل شده در طرح نظارت نوروزی را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز ازسازمان تعزیرات حکومتی، سیدمرتضی مدنی فدکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان گفت: در حوزه قاچاق در طرح نظارت نوروزی یک فروند لنج صیادی با هشت نفر سرنشین که حامل تعداد 2 هزار کارتن سیگار خارجی بود توقیف شد.

وی افزود: پرونده این تخلف تشکیل و در شعبه پنجم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز مطرح در حال رسیدگی است و متهمین آن به لحاظ عجز از تودیع وثیقه ای معادل 24 میلیارد ریالی در حال حاضر در بازداشت هستند.

مدنی فدکی تصریح کرد: در گشت مشترک با دامپزشکی استان مقدار 20 کیلو گرم گوشت گوسفندی و نیز مقدار 17 کیلوگرم جگر گوسفندی تاریخ مصرف گذشته کشف و ضمن معدوم سازی این گوشت ها، پرونده های مربوطه در این اداره کل در حال رسیدگی است .

یک دفتر هواپیمایی نیز در طرح نظارت نوروزی به دلیل عدم اجرای تعهد به میزان 70 میلیون و 982 هزار ریال متخلف شناخته شده و پرونده آن در این اداره کل مطرح رسیدگی است

بنا به اعلام مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان، یک دفتر هواپیمایی نیز در طرح نظارت نوروزی به دلیل عدم اجرای تعهد به میزان 70 میلیون و 982 هزار ریال متخلف شناخته شده و پرونده آن در این اداره کل مطرح رسیدگی است.

700

کد خبر: 918860

وب گردی

وب گردی