میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد در فروردین و اردیبهشت از 13 نمایش

برنامه کامل نمایش های تازه در پردیس تئاتر شهرزاد در ماه های فروردین و اردیبهشت سال 97 اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، با توجه به سیاست های جدید مدیریت این مجموعه در جهت معرفی وجذب استعدادهای جوان در حوزه تئاتر و حمایت از گروههای جوان تئاتری، تعدادی از باکس های نمایشی این مجموعه در اختیار نمایش های تازه ای از کارگردانان جوان قرار گرفته است. «چشم اندازی از پل» نوشته نویسنده نامدار جهان آرتورمیلر به کارگردانی پوریا سمندری از تاریخ 15 فروردین هر شب ساعت 19 در سالن شماره 3 روی صحنه می‌رود. نمایش «متامورفیسم» به کارگردانی نوید ترابی اثر دیگری ازیک گروه جوان است که از 26 فروردین ماه در ساعت 21:15 درسالن شماره 3 اجرا خواهد شد.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و به جهت حمایت از نمایش هایی با مخاطب کودک ونوجوان نمایش «گروفالو» به کارگردانی آرش شریف زاده که برگزیده جشنواره های جهانی است، هر روز ساعت17:30روی صحنه خواهد رفت و سانس های صبح این نمایش به مدارس و مهدکودک ها اختصاص خواهد داشت.

نمایش هایی از کارگردانان نسل اول تئاتر کشور هم در این مجموعه در بهار 97 روی صحنه خواهد رفت، نمایش «بنگاه تئاترال» به نویسندگی علی نصیریان و کارگردانی هادی مرزبان از 19 فروردین، هر شب ساعت 19:15 روی صحنه می‌رود.

نمایش «خواستگاری» نوشته آنتوان چخوف بادراماتوژی و کارگردانی عظیم موسوی که در ایام نوروز با استقبال مخاطبان مواجه شد تا پایان فروردین هرروز ساعت 17:45 به اجراهای خود ادامه خواهد داد. همچنین نمایش پر مخاطب «شیرهای خان بابا سلطنه» به کارگردانی افشین هاشمی از 15 فروردین ماه در سالن شماره یک هر شب ساعت 21:30 اجراهای خود را از سر می‌گیرد.

نمایش «نوروزخوانی» با بازی و کارگردانی جواد انصافی که از 26 اسفند ماه سال گذشته روی صحنه رفته است تا پایان فروردین ماه 96 در سالن شماره 3 این مجموعه، هر شب ساعت 20:15 اجرا خواهد شد.

در سالن شماره 2 پردیس تئاتر شهرزاد، نمایش «پسرهای پشت نقاب» عنوان اثر تازه ای است که کارگردانی آن برعهده مرضیه مهاجر است و از تاریخ 16 فروردین ساعت 18 اجرا خواهد شد. هم چنین نمایش «آنسوی آینه» به کارگردانی علی سرابی که پیش از این در زمستان سال 96 در سالن شماره 2 اجرا شد، بار دیگر از تاریخ 19 فروردین ماه هر شب ساعت 19:30 به روی صحنه خواهد رفت. در کنار نمایش علی سرابی، نمایش «کمدی دپوتات» به کارگردانی اتابک نادری که در ایام نوروز هرشب ساعت 21:30 روی صحنه رفته است، در همان سانس به اجراهای خود ادامه خواهد داد.

پردیس تئاتر شهرزاد هر هفته در روزهای جمعه وشنبه، میزبان گروه های نمایشی بصورت تک اجرانیزخواهدبود، نمایش «چشم هایی که مال توست» به کارگردانی و بازی بهاره رهنما در روزهای شنبه ساعت 21:30 در سالن شماره 3 و استندآپ کمدی «گزیده» به کارگردانی امیر کربلایی زاده و نمایش «نشراکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی» به کارگردانی سهراب حسینی در روزهای جمعه ساعت 17 در سالن های شماره 1و2 اجرا خواهد شد.

500

کد خبر: 918968

وب گردی

وب گردی