عقد قرارداد بیمه‌ای با صنوف تولیدی در روستاها/تمرکز بر رشد حداقل سطوح درآمدی

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر عقد قرارداد با صنوف تولیدی در روستاها را راهکار جدید گسترش چتر بیمه‌ای و افزایش جمعیت تحت پوشش این صندوق دانست و گفت:برنامه ما این است که بیشتر بر روی کف و حداقل سطوح درآمدی متمرکز شویم و بتوانیم این طبقه‌ها را رشد دهیم

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا واعظ مهدوی درباره راهکارهای افزایش جامعه تحت پوشش این صندوق اظهار کرد: در درجه اول همه روستاییان و عشایر مخاطب صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند. در کنار جذب جامعه هدف، تلاش می کنیم صنوف تولیدی در روستاها را متشکل کنیم و به‌صورت صنف تحت پوشش قرار دهیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان با بیان اینکه در صدد هستیم در سال جدید موافقتنامه‌ای را با اتحادیه تولیدکنندگان فرش دستباف منعقد کنیم،گفت: قرارداد با تولیدکنندگان صنایع دستی نیز آماده شده است که بزودی با مسئولان این حوزه منعقد می‌شود.

واعظ مهدوی با بیان اینکه در سال گذشته نیز تفاهمنامه‌ای با تولیدکنندگان عسل در روستاها منعقد شد،اظهارکرد: در مجموع هماهنگی‌هایی با امور تعاون روستایی صورت گرفته است تا فعالیت‌های اقتصادی کشاورزی با بیمه کنار یکدیگر قرار بگیرند و چتر پوشش بیمه گسترش یابد.

وی ادامه داد: در حال حاضر استقبال مردم از بیمه اجتماعی بسیار خوب است و تعداد بیمه شدگان جدید سال گذشته نسبت به سال‌های قبل روند رو به رشدی را نشان می‌دهد البته هنوز اطلاع رسانی ما کافی نیست و باید در روستاها بیشتر اطلاع‌رسانی کنیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در پایان اظهارکرد: سیاست‌های توانمندساز و فعالیت بیشتر را در کارگزاری‌ها دنبال می‌کنیم و برنامه ما این است که بیشتر روی کف و حداقل سطوح درآمدی متمرکز شویم و بتوانیم این طبقه‌ها را رشد دهیم تا در مراحل بعدی تامین بیمه همگانی را برای همگان تحقق ببخشیم.

ایسنا ۷۰۵

کد خبر: 919001

وب گردی

وب گردی