وقوع ۲۵ سانحه رانندگی در محورهای استان سمنان/ ۲۰ نفر مجروح شدند

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۲۵ سانحه رانندگی در محورهای استان به وقوع پیوست، گفت: در مجموع این حوادث ۲۰ نفر مجروح شدند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ حسن خسروجردی ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۲۵ سانحه رانندگی در محورهای استان به وقوع پیوست، ابراز داشت: از این تعداد ۹ مورد را تصادفات جرحی شامل می‌شود که در مجموع حوادث رانندگی در محورهای استان ۲۰مجروح برجای گذاشت.

وی با اشاره به وقوع یک مورد حادثه فوتی، افزود: ساعت ۲۲:۲۵روز دوازدهم فروردین واژگونی پژو ۴۰۵در کیلومتر چهار جاده میامی-شاهرود به علت بی‌توجهی راننده ۸۱ ساله به جلو مرگ زن ۴۱ ساله و پسربچه ۱۰ ساله و مجروح شدن چهار نفر را رقم زد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه طرح ترافیکی پلیس تا پانزدهم فروردین ماه ادامه دارد، ابراز داشت: هم‌اکنون ترافیک در محورهای استان عادی و روان و مشکل خاصی در جاده‌ها وجود ندارد که با توجه به یکنواختی و کویری بودن جاده از رانندگان تقاضا داریم در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

خسروجردی اضافه کرد: محور شاهرود-رامیان(اولنگ) از جمله راه‌های مسدود کشور به علت نبود ایمنی کافی محسوب می‌شود که از رانندگان تقاضا داریم برای سفر به شهرهای شمالی جاده‌های ایمن را انتخاب کنند.

مهر ۷۰۵

کد خبر: 919027

وب گردی

وب گردی