ذوب آهن صفر - الدحیل قطر یک/ قلعه ژنرال در اصفهان فرو ریخت

تیم فوتبال ذوب آهن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل قطر رفت و مقابل صدرنشین گروه B شکست خورد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال ذوب آهن در ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:45 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف الدحیل قطر رفت که در پایان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

ترکیب میزبان:
رشید مظاهری، خالد شفیعی (77-وحید محمدزاده)، محمد نژادمهدی، حمد بوحمدان، میلاد فخرالدینی، قاسم حدادی فر (65-مهدی رجب زاده)، مرتضی تبریزی، جورجی گولیسیانی، محمدرضا حسینی، بختیار رحمانی و کی روش استنلی (84-ربیع عطایا)
سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب میهمان:
کلود امین، محمد موسی (63-خالد مفتاح)، لوکاس مندز (67-عبدالسلام)، اسماعیل محمد، لوئیز مارتین، نام تای هی، کریم بوضیاف، بسام هشام، سلطان البریک، المعز علی و مراد ناجی
سرمربی: جمال بلماضی

داور: گامینی نیوون، کمک ها: لوکو کاستتیچ، ولابادا هویج دان

کارت زرد: -

کارت قرمز: -

ورزشگاه: فولادشهر اصفهان، تعداد تماشاگر: حدود 5 هزار نفر

غایب بزرگ: -

دیدار قبلی 2 تیم: تیم فوتبال ذوب آهن در دیدار رفت، بازی را با نتیجه 3 بر یک در خانه حریف واگذار کرد.

وضعیت جدول: الدحیل 12 امتیازی صعود خود را قطعی کرده بود و ذوب آهن پیش از بازی با 6 امتیاز در رتبه دوم قرار داشت.

شرح بازی: ذوب آهن در نیمه اول نتوانست از امتیاز میزبانی بهره ببرد و انتقام شکست بازی رفت را خیلی زود از حریف بگیرد. در نیمه دوم اضافه شدن مهدی رجب زاده، مهاجم با تجربه که 40 سالگی را پشت سر می گذارد، آهنگ بازی را تغییر داد و سبب شد شاگردان امیر قلعه نویی صاحب موقعیت های خطرناکی شوند اما باز هم نتیجه ای نداشت و ذوب آهن در خانه متوقف شد.

دقایق حساس:

دقیقه 12 – دو کرنر پیاپی ذوبی ها توسط حسینی نواخته شد اما سودی برای یاران قلعه نویی نداشت.

دقیقه 24 – توپ ارسالی ذوبی ها پشت مدافعان الدحیل به حسینی رسید اما ضربه کف پای خطرناک لکومته هافبزک ذوبی ها را متوقف کرد و در حالی که همه منتظر اعلام پنالتی از سوی داور بودند این اتفاق هرگز نیفتاد.

دقیقه 34 – شوت هشام که با برخورد به حدادی فر چیزی نمانده یک کرنر برای الدحیل به ارمغان بیاورد با سیو به موقع رشید مظاهری مهار شد.

دقیقه 40 – دو کرنر پیاپی دیگر برای ذوبی ها دو موقعیت خوب برای این تیم به وجود آورد اما بی دقتی بازیکنان این تیم سودی برای اصفهانی ها نداشت.

دقیقه 44 – حمله سریع سبزپوشان با پاسکاری بازیکنان این تیم می توانست یاران قلعه نویی را پیش بیندازد اما شوت بختیار رحمانی از کنار دروازه الدحیل به بیرون رفت.

دقیقه 45 – ارسال خطرناک ذوبی ها چیزی نمانده بود تا در آخرین دقیقه نیمه اول، برای این تیم گل به همراه داشته باشد اما این ضربه سر کی روش از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 47 – اولین موقعیت خطرناک نیمه دوم برای الدحیل به دست آمد اما تنها یک کرنر نصیب این تیم شد.

دقیقه 49 – ارسال ذوبی ها از روی نقطه کرنر روی دروازه تیم قطری بسیار خطرناک ظاهر شد اما توپ در یک قدمی دروازه از جلوی تمام بازیکنان ذوب آهن رد شد.

دقیقه 52 – موقعیتی استثنایی در این دقیقه با حرکت خوب کی روش نصیب این بازیکن شد اما مهاجم ذوبی ها فرصت استثنایی تک به تک با گلر حریف را از دست داد.

دقیقه 55 – شوت سرکش محمد موسا با اختلاف کمی از کنار دروازه ذوبی ها به بیرون رفت.

دقیقه 59 – خطرناک ترین موقعیت قطری ها در این لحظه شکل گرفت اما ارسال خطرناک هافبک این تیم با واکنش به موقع و مشترک رشید مظاهری و میلاد فخرالدینی از دست حریف رفت.

دقیقه 60 – شوت سنگین نام تائه هی از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه 66 – شوت خطرناک ولسیانی با فاصله کمی از کنار تیرک عمودی دروازه راهی خارج از زمین شد.

دقیقه 85 (گل) – اسماعیل محمد روی کار ترکیبی خوب هم تیمی هایش مقابل دروازه خالی ذوب آهن قرار گرفت و دروازه میزبان را باز کرد.

بازی از نگاه سکوها:

* باتوجه به این که تماشای این دیدار رایگان اعلام شد ولی قبل از شروع به بازی کمتر از 2 هزار نفر برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

* تعدادی از هواداران سپاهان به دعوت کانال‌های هواداری برای حمایت تنها نماینده استان اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه رفتند.

* پروژکتورهای ورزشگاه پیش از شروع بازی به صورت کامل روشن بودند؛ این درحالی است که هوای اصفهان آفتابی بود.

* تیم داوری سریلانکایی بازی همان تیم داوری بود که پیش از این نیز دیدار دو تیم ذوب‌آهن و آیزاول هند را در پلی‌آف در اصفهان سوت زد.

* خالد شفیعی مصدوم شد و تقاضای تعویض کرد اما امیر قلعه نوعی فریاد زد و از او خواست که به بازی ادامه دهد.

بازنده بزرگ: امیر قلعه نویی

مرد میدان: اسماعیل محمد

604

کد خبر: 919114

وب گردی

وب گردی