تراکتورسازی صفر - الاهلی عربستان 2/ تراکتور همچنان ناکام در آسیا

تیم فوتبال تراکتورسازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان رفت و در خاتمه شکست خورد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:50 امشب (سه شنبه) در ورزشگاه طحنون بن محمد شهر العین به مصاف الاهلی عربستان رفت و در پایان با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.

ترکیب میزبان:

ژوردی آلمیدا، محمدرضا مهدی زاده، محمد ایرانپوریان، محمد نادری، محمد مسلمی پور، علی طاهران، مهدی مهدی پور، مهدی کیانی (77-محمدرضا آزادی)، محمد ابراهیمی(66-دانیال اسماعیلی فر)، ارسلان مطهری و فرزاد حاتمی(68-سلیمان کرپیچ)

سرمربی: ارطغرول ساغلام

ترکیب میهمان:

یاسر المسیلیم، منصور الحربی، فیصل دارسی، عقیل بلغیث، سعید المولد، سلمان المؤشر، تیسیر الجاسم، عبدالله مجرشی (39-المقوی)، کلاودیمیر (16-باکشوین)، مؤمن زکریا و مهند عسیری.

سرمربی: سرگئی ربروف

داور: پیتر گرین، کمک ها: جورج لاکریندیس و متیو جیمز

کارت زرد: محمدرضا آزادی از تراکتورسازی و السحبی از الاهلی

کارت قرمز: -

ورزشگاه و تعداد تماشاگر: طحنون بن محمد شهر العین، هزار نفر

غایب بزرگ: -

دیدار قبلی 2 تیم: تراکتورسازی در دیدار رفت با نتیجه یک بر صفر مغلوب الاهلی شد.

وضعیت جدول: الاهلی 8 امتیازی، هم امتیاز با الجزیره صدرنشین، در رتبه دوم جدول رده بندی گروه قرار داشت و تراکتورسازی 2 امتیازی، قعرنشین جدول بود.

شرح بازی: تراکتورسازی در نیمه اول نمایش قابل قبولی داشت و توانست موقعیت های زیادی روی دروازه الاهلی ایجاد کند اما مهاجمان این تیم در زدن ضربات آخر بی دقت بودند. مهدی کیانی هم یک ضربه پنالتی را از دست داد تا بدشانسی های ساغلام با تراکتورسازی کامل شود. تراکتورسازی سرآخر شکست خورد تا با تنها 2 امتیاز در قعر جدول باقی بماند.

شرح گل:

دقیقه 49: عسیری پشت محوطه جریمه تراکتورسازی صاحب توپ شد و در حالی که هیچ بازیکن مدافع با او یارگیری نکرده بود، با شوتی زیبا دروازه آلمیدا را باز کرد.

دقیقه 2+90: زکریا در دقایق پایانی، گل دوم را وارد دروازه تراکتورسازی و کار را تمام کرد.

دقایق حساس:

دقیقه 16 : ارسال تراکتوری ها از روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر مهدی پور همراه شد که توپ از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 19 : ارسلان مطهری با فرار خود درون محوطه جریمه توسط مدافع الاهلی سرنگون شد که داور اعلام پنالتی کرد.

دقیقه 20 : مهدی کیانی با فریب دروزاه بان الاهلی روی ضربه پنالتی توپ را به تیر عمودی کوبید تا این فرصت برای تراکتورسازی از دست برود.

دقیقه 30 : شوت از راه دور علی طاهران را دروزاه بان الاهلی به کرنر فرستاد.

دقیقه 45 : توپ درون محوطه جریمه تراکتور به عسیری رسید و ضربه این بازیکن به طور خطرناکی از بالای دروازه آلمیدا به اوت رفت.

دقیقه 65 : راسال تراکتوری ها از روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر مهاجمان این تیم همراه شد ولی راهی به دروازه الاهلی پیدا نکرد.

بازی از نگاه سکوها:

* با اینکه کادر پزشکی تراکتورسازی پیش از دیدار با الاهلی اعلام کرد احسان پهلوان و رضا شربتی، دو بازیکن مصدوم تیم‌ می‌توانند مقابل الاهلی به میدان بروند اما در اقدامی قابل توجه آنها در لیست ۱۸ نفره قرار نگرفتند.

* پهلوان و شربتی همراه تراکتورسازان به امارات سفر کردند و در تمرینات قبل از بازی حضور داشتند اما در اقدامی شوک آور جایی در بین نیمکت نشینان تیم خود نیز نداشتند.

بازنده بزرگ: ارطغرول ساغلام

مرد میدان: مهند عسیری

604

کد خبر: 919128

وب گردی

وب گردی