مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: در ایام نوروز، ۵۸ هزار نفر در بقاع متبرکه استان بوشهر اسکان یافتند.

به گزارش ایسکانیوز حجت‌الاسلام مرتضی محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح آرامش بهاری با حضور گسترده مردم برای هفتمین سال پیاپی از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه در ۷۵ بقعه متبرکه شاخص استان بوشهر اجرایی شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم و برنامه‌های مختلف و متنوع در بقاع متبرکه استان، خاطرنشان کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری مراسم ویژه تحویل سال، برگزاری ادعیه مناسبتی و برپایی خیمه‌های معرفت اشاره کرد.

محمدیان افزود:‌ از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری در خیمه های معرفت استان بوشهر می‌توان به زنگ تفریح ویژه کودکان و نوجوانان، ایستگاه‌های پاسخگویی، مشاوره خانواده، نگهداری کودکان، پرسمان اعتقادی و ایستگاه مشاوره وقف اشاره کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به خدمات‌دهی پنج هزار نفر خادم افتخاری در اجرای برنامه‌های طرح آرامش بهاری، اضافه کرد: نماز جماعت در سه نوبت با حضور زائران و گردشگران در ۶۵ امامزاده استان بوشهر برپا شد.

وی همچنین با اشاره به مشارکت ۶۰ مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم برای اجرای طرح آرامش بهاری خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر طی این ایام از بقاع متبرکه استان بازدید کردند.

محمدیان با اشاره به اهمیت برپایی خیمه‌های معرفت در نقاط مختلف استان، گفت: ۱۲ خیمه معرفت در بقاع متبرکه و در ساحل دریای خلیج فارس شهرستان بوشهر برپا شد.

کد خبر: 919147

وب گردی

وب گردی