عوامل ایرانی و خارجی فیلم «مصادر» با مردم به تماشای فیلم نشستند+عکس

بازیگران زن ارمنستانی فیلم «مصادره» میلنا واردانیان و آلیسا میلکستیان برای نخستین بار با همراهی مهران احمدی کارگردان و رضا عطاران در پردیس سینمایی «شهرک» با مردم به تماشای فیلم نشستند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی پردیس سینمایی «شهرک»، نخستین اکران مردمی فیلم«مصادره» بعد از تعطیلات نوروزی عصر دیروز 14 فروردین ماه در 5 سانس ویژه با حضور مخاطبان سینمای ایران در پردیس سینمایی «شهرک» برگزار شد.

مهران احمدی، رضا عطاران، میلنا واردانیان و آلیسا میلکستیان بازیگران ارمنستانی فیلم «مصادره» همراه با امیر صدرا حقانی بازیگر کودک فیلم که در فیلم نقش زکریا کودکی هومن سیدی را بازی کرده بود در هر 5 سانس به سالن سینما رفتند و به مردم خوش آمد گفتند و عکس یادگاری گرفتند.

مهران احمدی که مخاطب سینمای ایران او را به عنوان بازیگر می شناسد و نخستین تجربه کارگردانی خود را با «مصادره» کسب کرده است، ضمن خوش آمدگویی به حاضران در سالن سینما گفت: جدا از علاقه ای که به حرفه بازیگری دارم باید بگویم که کارگردانی این فیلم در کنار گروه خوب تولید تجربه جالب و دوست داشتنی برای من بود.

میلنا واردانیان بازیگر زن ارمنستانی درباره دیدن این فیلم در میان مردم گفت: خیلی هیجان زده هستم که فیلم «مصادره» را برای اولین بار با مردم ایران دیدم. فیلم «مصادره» سخت بود اما با گروه خوبی همراه بودم که بسیار با من همراهی کردند و کمک کردند به نقش خودم در فیلم برسم و افتخار می کنم با یک گروه ایرانی در یک فیلم ایرانی همراه بودم.

آلیسا میلکستیان دیگر بازیگر زن ارمنستانی از دیدن فیلم در میان ایرانی ها ابراز خوشحالی کرد و گفت: از حضور در جمع مردم ایران احساس خوبی دارم. چون معتقدم ایرانی ها یک حس خوب از انسانیت و محبت همراه خود دارند و با اینکه فارسی متوجه نمی شوم ولی با همه وجود محبت آنها را در فضای صمیمی و در نخستین مواجه ام با مردم در پردیس «شهرک» درک کرده ام.

رضا عطاران بازیگر طناز سینمای ایران هم به شیوه خود سال نو را به مردم تبریک گفت و ابراز خوشحالی کرد که در میان مردم «مصادره» را می بیند و آرزو کرد در سال جدید وضع اقتصادی مردم خوب شود و قیمت دلار پایین آید.

یکی از اتفاق های جالب در اکران مردمی فیلم «مصادره» در پردیس سینمایی «شهرک» حضور یک برادر و خواهر ایلامی بود که از ایلام برای دیدن رضا عطاران به سینما آمده بودند که این حضور با استقبال گرم عوامل و به خصوص رضا عطاران مواجه شد و در نهایت این خانواده هموطن در یک قاب با عطاران عکس یادگاری گرفتند.

به دلیل استقبال از نمایش فیلم «مصادره» در 5 سانس و همچنین به پاس احترام به مخاطبان امیرپدرام علیزاده مدیر و مالک پردیس سینمایی «شهرک» دو دستگاه گوشی تلفن همراه به دو نفر از تماشاگر که در 5 سانس این فیلم را به دیده اند هدیه کرد. به این ترتیب که بینندگان فیلم در هر سانس اسم و شماره تلفن خود را پشت بلیت هایی که تهیه کرده بودند نوشتند و در صندوق قرعه کشی انداختند و در سانس پایانی این فیلم دو بازیگر ارمنستانی «مصادره» به قید قرعه اسامی دو تماشاگر برگزیده را اعلام کردند.

500

کد خبر: 919193

وب گردی

وب گردی