اعتراف 4 فقره ای سارق حرفه ای در کلانتری

رئیس کلانتری ۱۵۶ افسریه، با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای در محدوده خاوران، گفت: این متهم در بازجویی های انجام شده به چهار فقره سرقت گوشی تلفن همراه در یک روز اعتراف کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ "ایرج ارسلانی"، گفت: عصر روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که مشاهده کردند که یک موتوسوار ضمن نزدیک شدن به یک شهروند اقدام به ربودن تلفن همراه وی کرد.
وی افزود: با دیدن این صحنه ماموران بلافاصله برای دستگیری متهم وارد عمل شده و دقایقی بعد پس از چند دقیقه تعقیب و گریز این متهم را متوقف و دستگیر کردند.
کلانتر 156 افسریه، تصریح کرد: متهم به همراه تلفن همراه مسروقه و همچنین فرد مالباخته به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفت ضمن اعتراف به سرقت از این مالباخته، به چهار فقره سرقت گوشی تلفن همراه دیگر در همان روز اقرار کرد و طی بازرسی از وی چهار دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف و ضبط شد.
سرهنگ ارسلانی در پایان، با اشاره به انتقال متهم به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: در ادامه مالکان تلفن های همراه مسروقه شناسایی شده و از مالکان آنها دعوت شد برای تحویل اموال مسروقه شان به کلانتری مراجعه کنند.

پایگاه خبری پلیس پایتخت ۷۰۵

کد خبر: 919259

وب گردی

وب گردی