تنها راه نجات مردم فلسطین مقاومت است نه مذاکره /صهیونیست‌ها از تشکیل انتفاضه جدید وحشت دارند

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: اسرائیل به شدت از تشکیل انتفاضه جدید وحشت دارد زیرا به خوبی آگاه است که این انتفاضه بزرگ‌تر و قوی‌تر از گذشته خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز،رضا کبیری عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در خصوص حمله اخیر نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینیان اظهار کرد: چند سالی است سردمداران این رژیم کودک‌کش با هدف تامین امنیت خود و به حاشیه کشاندن استقلال فلسطین به این قبیل جنایات دست می‌زنند.

وی ادامه داد:‌ آن‌ها می‌خواند با کشتارهای بدون حد و مرز زن و کودک در منطقه ناامنی ایجاد کنند تا در سایه آن علاوه بر تامین امنیت خود به اشغال سرزمین‌های بیشتر ادامه دهند و چون اتحاد مردم فلسطین با این هدف آن‌ها منافات دارد، هر کجا تجمعی تشکیل شود وحشیانه به آن حمله می‌کنند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور با بیان اینکه به روشنی پیداست هر جنایتی که در منطقه رخ می‌دهد با چراغ سبز آمریکا همراه بوده، تصریح کرد: عربستان هم خود را وابسته به آمریکا و اسرائیل می‌داند و چون می‌خواهد خود را صاحب قدرت نشان دهد از اقدامات آمریکا و اسرائیل در همه حال حمایت می‌کند.

کبیری تصریح کرد: اسرائیل به خوبی میداند که موفق نشده به اهداف خود برسد و حال اتحاد گروه‌های مختلف فلسطینی را بزرگترین مانع خود می‌بینید به همین دلیل به شدت از تشکیل انتفاضه جدید وحشت دارد زیرا به خوبی آگاه است که این انتفاضه بزرگ‌تر و قوی‌تر از گذشته خواهد بود به همین دلیل در تلاش است تا به هر روشی از اتحاد گروه‌های مختلف فلسطینی جلوگیری کند.

این فعال دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت:‌ تجربه نشان داده که فلسطینی‌های هرجا مقاومت کردند پیروزی حاصل شد، بدعهدی آمریکا و اسرائیل هم بارها و بارها ثابت شده، حتی خداوند هم در قرآن صراحتا می‌فرمایند مستکبران و کفار عهدشکن هستند، بدون تردیدی هر عهد و پیمانی که با آمریکا و اسرائیل بسته شود نتیجه مطلوبی را به دنبال ندارد و تنها راه نجات مردم فلسطین مقاومت است و دستاورد آن هم قطعا پیروزی خواهد بود.

204

کد خبر: 919262

وب گردی

وب گردی