تشکر مدیرعامل خانه کتاب از کتابفروش‌های عضو طرح عیدانه کتاب

با پایان یافتن طرح عیدانه کتاب، نیکنام حسینی‌پور، مدیر عامل خانه کتاب همزمان از کتابفروش‌های شرکت کننده در این طرح تشکر کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، با پایان یافتن طرح عیدانه کتاب در ساعت 20 امروز، نیکنام حسینی‌پور در پیامی صمیمانه از کتابفروشان شرکت کننده در این طرح تشکر کرد.

مدیر عامل خانه کتاب در این پیام نوشت:«همکاران کتابفروشم، سلام، خسته نباشید. بسیار خُرسندم که بار دیگر طرح «عیدانه» کتاب با همکاری صمیمانه شما و به بهترین شکل ممکن در سرتاسر کشور اجرا شد و بهار طبیعت را با فضایی بهاری و با نشاط در حوزه فرهنگ و مطالعه همراه کرد.

یقیناً طرح «عیدانه» کتاب، فعالیت سودمندی است که همه کتابخوان‌ها، کتابفروشی‌ها و در مجموع همه حلقه‌های اقتصاد نشر و حوزه فرهنگ از آن بهره‌ها خواهند برد؛ تلاش شبانه روزی همکاران موسسه خانه کتاب نیز در این مدت در راستای کمک به توزیع عادلانۀ یارانه کتاب و مدیریت بهتر آن بوده‌است.

خانه کتاب امیدوار است در مشارکت با زنجیره نشر کشور و به ویژه همکاری مداوم کتابفروشی‌های کشور و صاحبنظران فرهنگ، بتواند در ادامه این مسیر، با اصلاح راهِ آمده و انجام فعالیت‌ها و پیشنهادات جدید، در مسیر رونق‌بخشی به کتابخوانی و صنعت نشر گام‌های موثرتری بردارد. با سپاس از همکاری و همراهی شما عزیزان.

500

کد خبر: 919346

وب گردی

وب گردی