کلوپ: برای پیروزی‌مان مقابل من‌سیتی جشن نگرفته‌ایم/ هنوز صعودمان را قطعی نمی‌دانم

سرمربی لیورپول می‌گوید هنوز کار تیمش در مصاف با منچسترسیتی برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تمام نشده است.

به گزارش ایسکانیوز، یورگن کلوپ پیروزی 3 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) مقابل منچسترسیتی در آنفیلد را تضمین کننده صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نمی‌داند.

سرمربی آلمانی لیورپول در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: من مدت‌هاست که در حوزه فوتبال کار می‌کنم. 3 بر صفر عقب افتادن مقابل تیمی مثل ما و جبران آن نیاز دارد که شما کمی بازی‌تان را بازتر کنید و ما می‌توانیم از این موقعیت استفاده کنیم. با این حال هنوز چیزی تمام نشده است. این نتیجه بهتر از برد یک بر صفر، برد 3 بر یک و بسیار بهتر از برد 3 بر 2 است. اما هنوز نیمه راه است. هیچ کسی در پایان نیمه اول در رختکن ما پایکوبی نمی‌کرد. این بازی 190 دقیقه یا بیشتر است.

کلوپ ادامه داد: من فکر نمی‌کنم که صعود ما قطعی شده باشد. هنوز باید کار کنیم. من مشکلی با جشن گرفتن بابت پیروزی‌مان ندارم اما فکر می‌کنم که در هر جشنی باید زمان که آن جشن شروع می‌شود شادی کرد نه از 4 هفته قبل‌تر و من نمی‌توانم بازی بعدی‌مان را قبل از دیدار برگشت با منچسترسیتی نادیده بگیرم.

سرمربی آلمانی لیورپول در پاسخ به این سؤال که تیمش چگونه توانست 90 دقیقه بر سیتی مسلط باشد، تأکید کرد: این واقعاً یک اتفاق غافلگیر کننده است. آنها هیچ شوتی به سمت چارچوب ما نداشتند. نمی‌دانم ما چطور این کار را انجام دادیم اما شما برای انجام چنین کاری حتی نمی‌توانید برنامه‌ریزی کنید. اگر قبل از بازی به بازیکنان می‌گفتم خوشحال می‌شوم که سیتی حتی یک شوت هم به سمت دروازه ما نزند، یک دیوانه‌ به نظر می‌رسیدم. چنین اتفاقی واقعاً نادر است. سیتی یک تیم فوق‌العاده است. آنها بد بازی نمی‌کردند بلکه فقط موقعیت خلق نکردند.

601

کد خبر: 919351

وب گردی

وب گردی