راه اندازی دو مرکز تحقیقاتی همگرا در دانشگاه آزاد اسلامی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، از راه اندازی دو مرکز تحقیقاتی همگرا در دانشگاه آزاد اسلامی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز دکتر بیژن رنجبر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران، ضمن خیرمقدم به حاضران و تشکر از برگزارکنندگان این رویداد علمی، گفت: هدف دانشگاه آزاد اسلامی حل مسائل و مشکلات جامعه و تامین منافع ملی است.

دکتر رنجبر تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری موفق 12 دوره مسابقات ربوکاپ، گام های موثری در شناخت استعدادهای کشور و فراهم کردن بستر پیشرفت و توسعه در حوزه فناوری برداشته است.

وی با بیان اینکه تلاش داریم با سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی های صحیح در حل مشکل بیکاری نخبگان که از اولویت هاست کمک کنیم، افزود: حمایت از نخبگان در حوزه فناوری و تکنولوژی از برنامه های از پیش تعیین شده معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی است.

دکتر رنجبر خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک دو مرکز تحقیقاتی همگرا یکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و دیگری در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی خواهد شد.

204

کد خبر: 919380

وب گردی

وب گردی