خبر خوش دکتر فرهاد رهبر به شرکت کنندگان مسابقات ربوکاپ آزاد ایران

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در افتتاحیه سیزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران گفت: همه آن کسانی ‌که در دوره های قبل و این دوره مسابقات ربوکاپ حائز رتبه های برتر می شوند استخدام دانشگاه آزاد هستند و مورد حمایت ما هستند برای اینکه محصول آنها را تبدیل به محصول تجاری کنیم.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر فرهاد رهبر در مراسم افتتاحیه سیزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با یادشهدای علم و فناوری و شهدای نفتکش سانچی و شهدای مدافع حرم گفت: این نمایشگاه نمایش قدرت اقتدار جوانان کشور ماست و شعار ما می توانیم را جوانان ما به اثبات رساندند و آن را به ما توانستیم تبدیل کردند.
وی با اشاره به تجلی شعار ما می توانیم در سیزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران افزود: در این مسابقات جوانان کشور در رقابت بین المللی خودشان را محک می زنند و اثبات می کنند ما می توانیم؛ این نمایشگاه تجلی خودباوری است و اینکه جوانان باور کنند در عرصه های بین المللی چیزی کم نداریم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: این نمایشگاه آغاز یک حرکت است و ماندن در این آغاز شایسته ما نیست، بلکه آغاز یک حرکت برای فتح قله های بزرگ است.
وی با اشاره به اینکه جوانان مدت هاست خود را در عرصه های بین المللی اثبات کرده و نیازمند حمایت و پشتیبانی مسئولان هستند، افزود: در سال های گذشته کسانی توانستند در عرصه های جهان قهرمانی بدست بیاورند و کمتر مورد توجه ما قرار گرفتند؛ همه آن کسانی ‌که در دوره های قبل و این دوره مسابقات ربوکاپ حائز رتبه های برتر می شوند استخدام دانشگاه آزاد هستند و مورد حمایت ما هستند برای اینکه محصول آنها را تبدیل به محصول تجاری کنیم.
دکتر فرهاد رهبر با اشاره به نامگذاری سال جدید و لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ایرانی گفت: امیدواریم از این حرکت ها بتوانیم تولید ثروت کنیم و بتوانیم آن شعاری که مقام معظم رهبری نامگذاری کردند را بتوانیم عملی کنیم و بتوانیم تولیدات داخلی با کیفیت و با قیمت کمتر و رقابت پذیری در عرصه های بین المللی داشته باشیم.

۲۰۱

کد خبر: 919390

وب گردی

وب گردی