افاضلی: فردا دو بازیکن محروم داریم/ باید قدر اسطوره‌های زنده‌مان را بدانیم

سرمربی نفت، گفت: و باید امتیاز گرفتن را شروع کنیم. از طرفی رقیب ما یک تیم سازمان یافته است و یک مربی بزرگ دارد.

به گزارش ایسکانیوز، هومن افاضلی در نشست خبری پیش از بازی مقابل سایپا اظهار داشت: وضعیت تیم ما در شرایطی است که جا برای اشتباه نداریم و باید امتیاز گرفتن را شروع کنیم. از طرفی رقیب ما یک تیم سازمان یافته است و یک مربی بزرگ دارد.

وی افزود: من این افتخار را داشتم که در تیم ملی دستیار علی دایی باشم و معتقدم شخصیت بزرگی برای ورزش ایران است که قدر چنین شخصیتی را نمی‌دانیم.

فاضلی ادامه داد: اگر چنین شخصیتی در کشورهای همسایه ما بود شرایطش کاملا متفاوت بود باید با دایی به خارج از ایران سفر کنیم تا ببینیم در مورد چه کسی صحبت می‌کنیم. احترامی که شایسته علی دایی است در کشور به او گذاشته نمی‌شود. دایی به خاطر خدماتش به فوتبال ایران و آسیا لیاقت بیشتری برای تقدیر دارد. بهتر است قدر دایی را اکنون که هست بدانیم نه اینکه سال‌های بعد بگوییم وای چه شخصیتی بود. باید قدر علی دایی را بدانیم. او مربی بسیار موفقی هم بوده است. با سایپا قهرمان لیگ شده چند بار جام حذفی را برده است. نام علی دایی در تاریخ ورزش ایران به عنوان یک اسطوره ثبت شده است. باید قدر اسطوره‌های زنده‌مان را بدانیم.

وی در مورد وضعیت مصدومان تیم نفت گفت: چند مصدوم داریم که شرایط شان نامشخص است و دست‌مان را می‌بندد. باید ببینیم وضعیت آنها چگونه خواهد بود اما ممکن است در بازی فردا مجبور شویم از چند بازیکن در پست‌های غیرتخصصی استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در خصوص اینکه در ابتدای فصل قرار بود این تیم سهمیه آسیایی بگیرد اما به یکباره افت کرد و حالا برای بقا می‌جنگد، گفت: فوتبال یک پکیج است و بعضی مواقع همه چیز در اختیار سرمربی نیست. ممکن است مسائل مالی هم دخیل باشد ولی این را بدانید ما هم مثل همه تیم‌ها مشکل داریم و اگر بگویم همه چیز در نفت تهران گل و بلبل است دروغ گفته‌ام! البته خیلی از تیم‌ها شرایط‌شان از ما بدتر است و در این شرایط باید ذهن‌مان را مدیریت کنیم. ما تنها تیمی نیستیم که مشکل مالی داریم و فکر می‌کنم اکثر تیم‌ها با این مسئله دست و پنجه نرم می‌کنند.

افاضلی در خصوص اینکه آیا مشکل نفت روحی است یا فنی، گفت: همانطور که گفتم فوتبال مثل یک پکیج می‌ماند که به مسائل مالی،‌فنی و روحی و روانی بستگی دارد. هر تیمی در هفته‌های آخر ذهنش آماده باشد کارش را راحت‌تر است. ما هم تلاش می‌کنیم از نظر ذهنی همه چیز را آماده کنیم. معتقدم هفته‌های آخر بیشتر روی مسائل ذهنی می‌چرخد تا فنی.

وی در خصوص غایبان تیمش در مسابقه فردا گفت: ما دو بازیکن محروم داریم و امیرحسین فشنگچی و پوریا امینی فردا در ترکیب ما حضور نخواهند داشت.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این سؤال که ظاهرا شما در پرداخت به بازیکنان دچار مشکل هستید، گفت: قرار شد سؤال سخت جواب ندهم و یک چیزهایی وجود دارد که خانوادگی است. من از آن مربیانی نیستم که وقتی ببازم همه چیز را به گردن مدیریت باشگاه بیندازم و عادت ندارم شانه خالی کنم.

افاضلی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا جلال بشرزاد مربی دروازه‌بانان این تیم از نفت تهران جدا شده است،‌گفت: در حال حاضر بله ولی علت آن را از من نپرسید.

601

کد خبر: 919428

وب گردی

وب گردی