ویسی: به کولی‌بالی نگفتم به تمرینات نیاید

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با دو بردی که در بازی‌های اخیر داشتیم از نظر روحی و روانی فارغ از مسائل مالی شرایط‌مان خیلی خوب است و با روحیه بهتری به مصاف شاگردان کریمی می‌رویم.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالله ویسی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز، اظهار کرد: می‌دانید که بازی‌های حساسی را سپری می‌کنیم و هفته‌های آخر برای خیلی از تیم‌ها بسیار حساس و حیاتی است، چه تیم‌هایی که به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستند و چه تیم‌هایی که می‌خواهند در لیگ بمانند.

وی اضافه کرد: با دو بردی که در بازی‌های اخیر داشتیم از نظر روحی و روانی فارغ از مسائل مالی شرایطمان خیلی خوب است و با کسب این سه امتیاز می‌توانیم شرایطمان را بهتر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره تیم حریف نیز اظهار کرد: گسترش در نیم‌فصل اول خودش را خوب نشان داد و حالا هم در میانه جدول شرایط خوبی دارد و تیم‌های فیروز کریمی از نظر فنی در سطح خوبی هستند.

ویسی درباره محرومان و مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: موسی کولیبالی، جونیور مارینی و دانیال ماهینی را به علت مصدومیت و سلمان بحرانی را به علت سه اخطاره بودن در اختیار نداریم.

وی در پاسخ به این سؤال که یعقوب کریمی به تمرینات تیم برگشته است یا خیر؟بیان کرد: ما با یعقوب کریمی تماس گرفتیم که به تمرینات برگردد و قرار شد زمانی که بیاید کلید خانه محل اسکانش را به او بدهند اما این موضوع عملی نشد و بعد هم قرار شد یک اتاق در مهمان‌سرا در اختیار او قرار دهند که بازهم این‌گونه نشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان مطرح کرد: کریمی گفت در هتل خواهد بود و این چهار هفته را تحمل خواهد کرد که من به او گفتم به خانه خود من بیا که قبول نکرد و او اکنون با تیم تمرین می‌کند و شرایط خوبی دارد.

ویسی درباره موسی کولیبالی نیز عنوان کرد: من اصلاً به موسی نگفتم که به تمرینات نیا و او چندین هفته است که با ما تمرین می‌کند، اما در روز مسابقه نمی‌آید که من به او گفتم به باشگاه برو و تکلیفت را روشن کن و به او نگفتم که به تمرین نیا و خواستم مدیریت باشگاه و کمیته انضباطی باشگاه تکلیف او را روشن کند، موسی بازیکن خوب ما است و خواستم تکلیفش مشخص شود.

601

کد خبر: 919457

وب گردی

وب گردی