جلالی: شکست ما برابر نفت آبادان سه دلیل داشت

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت که تیمش برابر نفت آبادان به سه دلیل شکست خورده است.

به گزارش ایسکانیوز، مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: از نحوه کار بازیکنانم لذت بردم. در شرایط خیلی حساسی سه امتیاز را از دست دادیم که این موضوع سه دلیل داشت. یکی اینکه فاصله بازی ما با سپاهان و نفت آبادان خیلی کم بود و همین موضوع باعث شد دوندگی همیشگی را نداشته باشیم. نمی‌دانم چرا باید در 5 روز دو بازی انجام دهیم در حالی که ما و نفت آبادان بازیکن ملی‌پوش نداشتیم.

وی ادامه داد: دلیل دوم هم اینکه استنباط داور در پنالتی‌ها برای ما و نفتی‌ها یکسان نبود. پنالتی نفت درست بود اما برای ما هم در نیمه اول همین اتفاق رخ داد و پنالتی بود که داور نگرفت و از این موضوع تعجب می‌کنم.

جلالی عنوان کرد: دلیل سوم شکست ما در بازی امروز این بود که وقتی از فرصت‌ها استفاده نمی‌کنیم باید برد را به حریف تقدیم کنیم. به نفتی‌ها تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم تماشاگران هم از بازی لذت بردند. ما در 10 دقیقه اول خوب نبودیم و در همان زمان گل خوردیم.

سرمربی پیکان درباره اینکه فکر می‌کرد با یک تیم بدون ستاره در بالای جدول حضور داشته باشند، تصریح کرد: داریم سخت کار می‌کنیم. امروز برابر تیمی بازی کردیم که سه چهار بازیکن ستاره داشت، بازیکنانی که می‌تواند در هر لحظه از بازی از یک توپ ساده یک موقعیت بزرگ ایجاد کنند. ما با گروهی از بازیکنان جوان برابر تیمی که بازیکنان خلاق دارد خوب بودیم. شایسته بیشتر از اینها هم هستیم.

601

کد خبر: 919474

وب گردی

وب گردی