پخش ده فیلم سینمایی ایرانی متعلق به بنیاد سینمایی فارابی در ایام نوروز

نوروز امسال ۱۳۳ عنوان فیلم ایرانی از شبکه‌های تلویزیون نمایش داده شد که حدود بیست فیلم‌ جدید و برای اولین بار پخش شدند که در میان فیلم‌های جدید ایرانی پخش شده، ده فیلم (مالکیتی- مشارکتی) متعلق به بنیاد سینمایی فارابی بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فیلم‌های سینمایی نظیر، «ویلایی‌ها»، «دریاچه ماهی»، «عقاب صحرا»، «نفس»، «ماجرای نیمروز»، «متولد ۶۵»، «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم»، «قهرمانان کوچک»، «سارا و آیدا» و «دزد و پری» از آثار جدیدی بودند که از شبکه‌های سیما پخش شدند.

به جز این فیلم‌های جدید، تعداد دیگری فیلم سینمایی متعلق به بنیاد سینمایی فارابی در ایام نوروز مجدداً از شبکه‌های سیما به نمایش درآمد.

در ایام نوروز شبکه یک در ساعت ۱۶، شبکه دو ساعت۱۷:۳۰، شبکه سه ساعت یک بامداد، شبکه چهار ساعت ۲۰:۳۰، شبکه پنج ساعت ۱۳:۳۰، شبکه نمایش ساعت‌های ۲۱ و ۲۳ و شبکه کودک ساعت ۱۴ این آثار را پخش ‌کردند.

محمدمهدی یادگاری، مدیر‎کل تامین برنامه‌های خارجی سیما بیستم اسفندماه ۹۶ در نشستی درباره فیلم‌های سینمایی ایرانی که در ایام نوروز ۹۷ از تلویزیون پخش می‌شوند، گفته بود: «ما امسال ۱۳۳ عنوان فیلم از شبکه‌های یک تا پنج، نمایش، پویا، کودک و نسیم پخش می‌کنیم. تعدادی از این فیلم‌ها جدید هستند و برای اولین بار پخش می‌شوند.»

500

کد خبر: 919600

وب گردی

وب گردی