حذف زودهنگام سه نماینده جودو از گردونه رقابت‌ها/محجوب و ملایی فردا روی تاتامی آنتالیا

قلی پور، خجسته و نوری زاده نمایندگان تیم ملی جودو کشورمان با شکست مقابل حریفان خود از چهارمین دوره رقابت‌های گرندپری ترکیه حذف شدند.

به گزارش ایسکانیوز، چهارمین گرندپری جودو در سال 2018 در شرایطی از امروز 17 فروردین ماه به میزبانی شهر آنتالیا پیگیری خواهد شد که تیم ملی کشورمان با 9 جودوکار در این رقابت‌ها به میدان خواهد رفت.

علی قلی پور در وزن منهای 60 کیلوگرم، علیرضا خجسته و قاسم نوری زاده در وزن منهای 66 کیلوگرم، محمد محمدی بریمانلو در وزن منهای 73 کیلوگرم، سعید ملایی در وزن منهای 81 کیلوگرم، وحید نوری در وزن منهای 90 کیلوگرم، رامین صفویه و حمیدرضا سجادی فرد در وزن منهای 100 کیلوگرم و جواد محجوب در وزن به اضافه 100 کیلوگرم، نمایندگان جودو کشورمان در این رقابت‌ها هستند.

امروز در ابتدای این رقابت‌ها، علی قلی پور نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان در دور اول نماینده افغانستان را شکست داد و در دوم با غلبه بر حریف خود توانست راهی مرحله بعدی شود وی پس از شکست حریف روسی، مبارزه را به نماینده چین تایپه واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

علیرضا خجسته نماینده وزن ۶۶ کیلوگرم کشورمان در مسابقات گراند پری ترکیه در دور اول نماینده مونته نگرو را شکست داد و در مسابقه بعد به حریف گرجستانی باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.

قاسم نوری زاده نماینده وزن ۶۶ کیلوگرم کشورمان در دیدار اول نماینده عراق را شکست داد و با ارائه یک نمایش ضعیف مقابل حریف مولداوی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

شنبه ۱۸ فروردین ماه در روز دوم محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳-کیلوگرم پس از استراحت در گام نخست جودوکار فرانسوی را پیش رو دارد، برنده دیدار انگلستان و برزیل، حریف بریمانلو در دور سوم خواهد بود.

در وزن ۸۱- کیلوگرم سعید ملایی به عنوان سید یک در بالای جدول پس از استراحت در گام نخست، برابر برنده دیدار گرجستان و ترکیه به میدان می رود.

کد خبر: 919614

وب گردی

وب گردی