قلعه‌نویی: باید از تیم‌های دیگر بازیکن قرض بگیریم تا تعویض کنیم/ ایمانی از وقتی به ذوب‌آهن آمده مصدوم بوده است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ایمانی از نظر روحی و فنی نتوانسته به ما آن‌طور که باید کمک کند و همیشه مصدوم بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: پس از بازی خوبی که مقابل الدحیل انجام دادیم و نتیجه را واگذار کردیم، زمان کمی برای استراحت داشتیم. اعضای تیم ما از لحاظ روحی و آمادگی شرایط خوبی ندارند و از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی خوبی در نیمه دوم تقابل با الدحیل به نمایش گذاشتند. قانون نانوشته فوتبال این است که اگر گل نزنی، گل می‌خوری و تنبیه می‌شوی.

وی ادامه داد: پس از بازی با الدحیل، ما از لحاظ بدنی خسته بودیم، اما خستگی روحی ما خیلی بیشتر بود. در دو سه روز اخیر از نظر روحی روی بازیکنان کار کردیم و برخلاف همیشه به جای یک جلسه، سه جلسه برای تقویت روحیه بازیکنان داشتیم. زمانی که نتیجه را واگذار می‌کنید، از نظر روحی مشکل پیدا می‌کنید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد حضور علی کریمی روی نیمکت سپیدرود تصریح کرد: کریمی سرمربی خوب و باصداقتی است. من یک سال با علی کریمی کار کرده‌ام و خوشحالم که او حرف‌های 10 سال پیش من را که هزاران اَنگ به من چسباندند، مطرح کرد. ما پشتیبان مردمی نداشتیم و خیلی‌ها علیه‌مان بودند، اما الان فضای مجازی به کریمی کمک کرد و امروز مردم پشت حرف‌های درست او هستند.

قلعه‌نویی با بیان اینکه پس از حضور کریمی فضای سپیدرود تغییر کرد، خاطرنشان کرد: من بازی‌های سپیدرود را پیگیری می‌کنم، چون رشت شهر مادری من است و سپیدرود تیم خوبی است. این تیم در ساختار دفاعی و هجومی سرعتی است. ما هم ذوب‌آهن هستیم و باید این جایگاه را حفظ کنیم. ما به دنبال سه امتیاز این مسابقه هستیم. واقعیت فوتبال آنجاست که بازی شروع می‌شود. روی گلی که مقابل الدحیل دریافت کردیم، سه اشتباه بچگانه داشتیم و این دیگر دست مربی نیست. هر مسابقه برای ما حکم فینال را دارد.

وی درباره ثابت بودن تعویض‌های این تیم در هر دیدار و جایگزین شدن مهدی رجب‌زاده به جای حدادی‌فر در هر مسابقه اظهار داشت: آیا باید با شما هماهنگ شویم که چه کسی به زمین بیاید؟ چگونه تیم دوم جدول بوده‌ایم و شما با ما نیستید که بدانید چه شده است؟! این سؤال بسیار غیرکارشناسی است. موجودی ما همین است و براساس بضاعت‌مان، نفرات را در زمین می‌چینیم. ما حدادی‌فر و رجب‌زاده را با توجه به سن و شرایط فیزیکی تقسیم کرده‌ایم. ما در هر چهار روز یک بازی کرده‌ایم. باید از تیم‌های دیگر بازیکن قرض بگیریم تا تعویض کنیم (با خنده).

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد شرایط اکبر ایمانی گفت: متأسفانه از روزی که او آمده، همیشه مصدوم بوده است. ایمانی یا از ناحیه کمر یا پا و زانو مصدوم بوده است و شرایط آرمانی ندارد. ایمانی وقتی از پدیده آمد، مصدوم بود. او سه روز با ما تمرین کرد و ما این بازیکن را به شهرآورد اصفهان بردیم. با این حال ایمانی از نظر روحی و فنی نتوانست به ما آن‌طور که باید کمک کند. ما مجبوریم از بازیکنان خود در دو پست غیرتخصصی استفاده کنیم. ما نتوانستیم مدافع چپ جذب کنیم و اکبر ایمانی را به خدمت گرفتیم که یکی از مشکلات‌مان حل شود، اما او نتوانست به شرایط ایده آل برسد.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه ذوب‌آهن با شکست مقابل سپیدرود شاید پنج رتبه سقوط کند، اظهار داشت: امیدوارم که سه امتیاز را کسب کنیم و در شرایط دوم جدول باقی بمانیم.

وی درباره پیش‌بینی خود از امتیازاتی که سفیدوسبزپوشان از چهار بازی دیگر کسب می‌کنند، خاطرنشان کرد: باید بازی به بازی پیش برویم و من معصوم نیستم که بدانم چند امتیاز به دست می‌آوریم. شرایط جدول به گونه‌ای است که پایین و بالای جدول به دیگر بازی‌ها ربط دارد و برنامه‌ریزی ما تنها روی یک بازی است. پس از آن به دیدار مقابل فولاد فکر می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به اهمیت مسائل روحی و آمادگی جسمانی ذوبی‌ها گفت: تلاش می‌کنیم تیم از نظر روحی و روانی خوب باشد. ما با حوضچه‌های آب یخ ریکاوری می‌کنیم. در خارج از کشور دستگاه‌هایی وجود دارد که بازیکن بلافاصله می‌رود و در دمای منفی 100 درجه ریکاوری می‌کند. ما برای موفقیت تیم برنامه‌ریزی می‌کنیم و کارهای‌مان را انجام داده‌ایم. دیگر نتیجه‌ای که به دست می‌آوریم، دست خداست.

قلعه‌نویی در مورد غایبان تیمش برای مسابقه فردا تصریح کرد: جورجی گولیسیانی محروم و ایمانی، درخشان‌مهر و خالد شفیعی مصدوم هستند.

کد خبر: 919625

وب گردی

وب گردی