بررسی وضعیت هوای تهران از اول فروردین تا کنون/ 2 روز پاک،10 روز سالم و 5 روز ناسالم سهم پایتخت نشینان

بررسی وضعیت کیفی هوا از ابتدای سال 97 تا کنون نشان داده است پایتخت نشینان 2 روز پاک، 10 روز سالم و 5 روز ناسالم برای گروه های حساس را تجربه کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز،با فرا رسیدن فصل بهار و سفر تعداد زیادی از پایتخت نشینان شاهد بهبود وضعیت هوا هستیم .بررسی داده های کنترل کیفی هوای تهران نشان می دهد هوای پایتخت در هفته دوم یک روز پاک، 5 روز سالم و یک روز برای گروه های حساس جامعه ناسالم بوده است.

نمودار زیر بیانگر وضعیت کیفی هوای پایتخت در هفته دوم فروردین ماه است:

بررسی داده های کنترل کیفی هوا نشان می دهد میزان غلظت ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میزان 109 بیشترین میزان خود را داشت، همچنین میزان ذرات معلق در روز پنجشنبه با میزان 49 در کمترین میزان خود قرار داشت.

2 روز پاک،10 روز سالم و 5 روز ناسالم سهم پایتخت نشینان تا کنون

بررسی وضعیت کیفی هوا از ابتدای سال 97 تا کنون نشان داده است پایتخت نشینان 2 روز پاک، 10 روز سالم و 5 روز ناسالم برای گروه هاس حساس را تجربه کرده اند.میزان ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در روز 5 فروردین با میزان 131 در بیش ترین حالت خود و در روز سوم فروردین با میزان 45 در کمترین حالت خود قرار داشت.

بررسی داده های کنترل کیفیت هوای تهران از اول تا هفدم فروردین ماه سال 96 نشان می دهد پایتخت نشینان در هوای سالم تری نفس کشیده اند یعنی 8 روز با وضعیت پاک و 9 روز هوای سالم را تجربه کرده اند.

701

کد خبر: 919661

وب گردی

وب گردی