شجاعیان: نمی‌خواستم تمرکز شفر را بر هم بزنم

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من از آن طرف بیرون آمدم که بازیکن ما زودتر به زمین بیاید و بتوانیم زودتر به گل دست پیدا کنیم و در خصوص دست ندادن به شفر هم باید بگویم او لب خط بود.

به گزارش ایسکانیوز، داریوش شجاعیان پس از پیروزی چهار بر یک تیمش مقابل سیاه‌جامگان در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم و توانستیم این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی تأکید کرد: نیمه اول بازی ما چندان چنگی به دل نزد اما در نیمه دوم و با تعویض‌هایی که سرمربی تیم انجام داد، به یک برد بسیار خوب دست پیدا کرده و توانستیم سه امتیاز این دیدار را از آنِ خود کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص تعویض توسط شفر گفت: هیچ مشکلی با شفر ندارم، او سرمربی تیم است، صلاح تیم را بهتر می‌داند و حتی اگر دقیقه دو هم مرا از زمین بیرون بیاورد، من تبعیت می‌کنم و می‌دانم که حتماً به صلاح ما بوده است.

شجاعیان در پاسخ به این پرسش که چرا از آن طرف زمین خارج شدید و به شفر دست ندادید؟ افزود: من از آن طرف بیرون آمدم که بازیکن ما زودتر به زمین بیاید و بتوانیم زودتر به گل دست پیدا کنیم و در خصوص دست ندادن به شفر هم باید بگویم او لب خط بود و من نمی‌خواستم تمرکز او را بر هم بزنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در رختکن مشکلی بین شما و شفر به وجود آمده بود؟ تصریح کرد: هرگز چنین چیزی صحت ندارد و من نمی‌دانم چنین موضوعی را مطرح کرده، من تابع تصمیمات سرمربی هستم و خوشبختانه شما دیدید که با بیرون آمدن من، تیم توانست چهار بار به گل دست پیدا کند، این نشان می‌دهد که سرمربی تیم کاملاً بر تیمش مسلط است و می‌داند چه زمانی تعویض‌هایش را انجام دهد.

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال تیم بزرگی است و بازیکنانی که به این تیم می‌آیند باید بدانند چه جایگاهی دارند، همگی تابع تصمیمات کادر فنی هستند و من خوشحالم که تیم ما توانست به یک برد شیرین دست پیدا و یک پله در جدول صعود کند.

شجاعیان در پاسخ به این پرسش که آیا مقابل سیاه‌جامگان دچار غرور بوده‌اید و فکر می‌کردید بازی را به راحتی خواهید برد؟ گفت: با نظر شما تا حدودی موافقم، شاید احساس می‌کردیم که به راحتی می‌توانیم سیاه‌جامگان را شکست دهیم، اما آنها هم بازی خوبی مقابل ما ارائه دادند و حتی در نیمه اول تا حدودی ما را دچار دردسر کردند.

601

کد خبر: 919679

وب گردی

وب گردی