رجبی: در حال مذاکره با گزینه های جدید اروپایی هستیم/ یکی، دو هفته دیگر سرمربی تیم ملی را مشخص می‌کنیم

دبیر فدراسیون هندبال گفت: در حال مذاکره با گزینه های جدید اروپایی هستیم و سعی می کنیم در یکی، دو هفته آینده سرمربی تیم ملی را مشخص کنیم.

محمدرضا رجبی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، درباره وضعیت سرمربی تیم ملی هندبال ایران اظهار داشت: در پایان سال 1396 با چند گزینه اروپایی مذاکره کردیم و با مربی اسپانیایی در آستانه توافق نیز قرار گرفتیم اما در نهایت، این توافق حاصل نشد و موفق نشدیم پیش از آغاز سال جدید، سرمربی تیم ملی را انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: هم اکنون در حال مذاکره با گزینه های جدید اروپایی هستیم و سعی می کنیم در یکی، دو هفته آینده سرمربی تیم ملی را مشخص کنیم. با توجه به اتفاقات رخ داده، به احتمال بسیار زیاد لیگ برتر هندبال ایران پس از بازی های آسیایی جاکارتا برگزار خواهد شد. از آنجایی که تنها چند ماه تا آغاز بازی های آسیایی 2018 باقی مانده، باید اردوها و دیدارهای دوستانه تیم ملی برگزار شود تا حضوری پر قدرت در این رقابت ها داشته باشیم.

دبیر فدراسیون هندبال در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی بانوان نیز گفت: به دنبال مربی خوب و درجه یک برای تیم ملی بانوان هستیم اما هنوز به جمع بندی و قطعیت صددرصدی برای انتخاب سرمربی دست پیدا نکرده ایم. به دنبال بهترین مربی برای بانوان هستیم و در تلاشیم بدون عجله این کار را انجام دهیم.

602

کد خبر: 919767

وب گردی

وب گردی