تشکیل گروه 3+1 در پرسپولیس/ یکی برای همه، همه برای یکی

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، راه سختی برای تمدید قراردادهای بازیکنان پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس تهران به فصل نقل و انتقالات نزدیک شده و هنوز تکلیف این تیم برای احتمال بخشش محرومیت باشگاه از پنجره نقل و انتقالات تابستانی خیلی کم است. ازاین‌رو مسئولان این باشگاه چاره‌ای جز حفظ همه نفرات تیم‌شان ندارند، و فرصت خوبی هم نصیب سرخپوشان شده تا خواسته‌های خود را از باشگاه‌شان مطرح کنند. حمیدرضا گرشاسبی در مصاحبه های اخیرش بارها از تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس برای فصل جدید صحبت کرده است اما هنوز خبری از حتی یک توافق زبانی هم نیست.

حالا از گوشه و کنار باشگاه پرسپولیس خبر می رسد چند بازیکن با که خبر تمدیدشان از طرف باشگاه اعلام شده است شرط و شروطی برای آن ها گذاشته اند. این سه ستاره به همراه بازیکن جوان و موفق این روزهای پرسپولیس با اقدامی مشترک اعلام کرده اند تنها در صورتی در پرسپولیس ماندگار خواهند شد که اول باشگاه با آن ها تسویه کامل کند و جریمه های مدیریت قبلی بخشیده شود؛ و سپس با تمامی آن ها تمدید صورت گیرد. خواسته‌ای که باید دید از سوی گرشاسبی اجرایی خواهد شد یا نه؟!

این ائتلاف بازیکنان پرسپولیس عملکرد سرپرست این تیم را هم زیر سوال برده و می تواند حسابی گرشاسبی را جلوی هواداران خراب کند؛ آن ها که پیشنهادهای مختلفی برای فصل جدید پیش رو دارند و نمی خواهند با جدایی از جمع سرخ پوشان هواداران خود را از دست بدهند با انداختن توپ در زمین گرشاسبی می خواهند داستان را به نفع خود به پایان برسانند.

601

کد خبر: 919773

وب گردی

وب گردی