سلیمانی: ملی‌پوشان با آب و هوای جنوب شرقی آسیا آشنا شدند/ هدف نهایی ما حضور پر افتخار در المپیک 2024 است

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: 99 درصد برنامه های تقویم ورزشی ما در سال 1396 انجام شد و هدف نهایی ما حضور پر مدال و پر افتخار در المپیک 2024 است.

مسعود سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد وضعیت تیم ملی اسکواش کشورمان اظهار داشت: یکی از طولانی ترین اردوهای تاریخی کشور از اول دی ماه 1396 برگزار شد و به مدت دو ماه در بخش های آقایان و بانوان در تهران ادامه داشت. پس از آن اردوها به مدت یک ماه در کشور مالزی پیگیری شد و ملی پوشان ما با بازیکنان تیم ملی تمرین و بازی کردند. بازیکنان ما با آب و هوای جنوب شرقی آسیا به خوبی آشنا شدند و حالا خود را برای بازی های جاکارتا آماده می کنند.

وی ادامه داد: از افتخارآفرینی ورزشکاران ما به دست آورده رده سوم آسیا در بخش مردان و رده ششم در بخش بانوان بود که سبب شد اسکواش حتما در بازی های جاکارتا حضور پیدا کند. ما تمام سعی خود را به کار می گیریم در این دوره از بازی ها با حضوری پر قدرت بر سکوی آسیایی قرار بگیریم.

رئیس فدراسیون اسکواش تصریح کرد: هدف ما در سال 1397 قرار گرفتن روی سکوهای آسیایی و بین المللی است و قصد داریم اسپانسر بسیار قوی برای اسکواش جذب کنیم تا فدراسیون در مسائل مالی خودکفا شود.

سلیمانی در پایان گفت: 99 درصد برنامه های تقویم ورزشی ما در سال 1396 انجام شد و هدف نهایی ما حضور پر مدال و پر افتخار در المپیک 2024 است.

604

کد خبر: 919827

وب گردی

وب گردی