کار سخت جانشین خادم/ مهره وزارت ورزش یا رئیسی از خانواده کشتی؟

سرپرست آینده فدراسیون کشتی احتمالا متهم می شود که مهره انتخاب شده از طرف وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی بعد از اتفاقات رخ داده در مسابقات جهانی جوانان برای علیرضا کریمی و جریمه کشتی ایران و محرومیت این کشتی گیر، از سمت خود استعفا داد و خواستار اتخاذ موضع روشن و شفاف وزارت ورزش و جوانان ایران در مورد این موضوع شد.

خادم در ادامه با توجه به سختگیری های بین المللی درباره عدم رویارویی نمایندگان ایران با حریفان رژیم صیونیستی خواستار شفاف سازی در مورد شد و با توجه به افزایش فشارها از سمت خود استعفا داد و در جلسه اول مجمع فوق العاده کشتی بر استعفای خود تاکید کرد.

پس از اتفاقاتی که رخ داد، روسای هیأت های استانی فدراسیون کشتی و اعضای شوراهای فنی آزاد و فرنگی نیز در حمایت از خادم، از سمت خود استعفا دادند که کشتی ایران را در بلا تکلیفی فرو برد. در ادامه اتفاق ناخوشایندی برای ورزش اول کشور رخ داد و میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی از ایران گرفته شد که برای کشتی کشورمان بسیار گران تمام شد.

قرار است روز دوشنبه، دومین مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی تشکیل شود تا اعضا در خصوص استعفای خادم تصمیم گیری کنند. اگر رئیس کنونی فدراسیون روی استعفای خود در جلسه دوم مجمع فوق العاده کشتی پا فشاری کند و بر آن تاکید داشته باشد، سکان هدایت کشتی به سرپرست واگذار می شود، سرپرستی که با توجه به مقبولیت بالای خادم در جامعه کشتی، کار سختی در پیش خواهد داشت و از سوی دیگر احتمالا متهم می شود که مهره انتخاب شده از طرف وزارت ورزش و جوانان است.

حتی مخالفان و منتقدان خادم نیز خواهان ادامه حضور او هستند و معتقدند در شرایطی که کشتی ایران با فقر مهره کارآمد روبرو است، رئیس کنونی بهترین گزینه برای ادامه فعالیت است و وزارت ورزش و جوانان باید یک بار برای همیشه بحث رویارویی ورزشکاران ایرانی با نمایندگان رژیم صهیونیستی را حل کند.

602

کد خبر: 919844

وب گردی

وب گردی