مرحله پلی آف رقابت‌های  تنیس گروه دو آسیا و اقیانوسیه/ شکست نمایندگان ایران در روز نخست

تیم ملی تنیس کشورمان در روز نخست رقابت‌های مرحله پلی آف رقابت‌های گروه دو آسیا و اقیانوسیه مقابل چین تایپه شکست خورد. ‌

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، تیم ملی تنیس کشورمان که جهت برگزاری مرحله پلی آف مسابقات تنیس دیویس کاپ ( گروه دو آسیا و اقیانسیه ) به چین تایپه سفر کرده است از امروز رقابت خود را آغاز کرد.

در نخستین دیدار بخش انفرادی ، امیر والا معدنچی با نتیجه ( 3-6 و 3-6 ) مقابل تنیسور حریف شکست خورد و دومین دیدار انفرادی نیزشاهین خالدان با نتیجه ( 3-6 و 4-6) مقابل هوا یانگ دیگر تنیسور چین تایپه حریف بازی را واگذار کرد تا نخستین روز رقابت ها با نتیجه 2 بر صفر به سود چین تایپه به پایان برسد.

در ادامه بازیها و در بخش دو نفره، تیم ایران با ترکیب اشکان شکوفی و محمد کارگران با چنگ‌پنگ هسی و یسی ینگ‌پن مسابقه میدهد و در دیگر دیدارهای بخش انفرادی نیز شاهین خالدان به مصاف جیسون یونگ می رود و امیر والا معدنجی با تسونگ هائو یانگ بازی می کند .

تیم ملی تنیس کشورمان با ترکیب شاهین خالدان ، امیر والامعدنچی ، اشکان شکوفی ، امیر حسین بادی و محمد کارگران در این دیدار به مصاف چین تایپه می رود.

این دیدار طی روزهای 18 و 19 فروردین ماه سال جاری برگزار و تیم برنده در گروه 2 باقی می ماند و تیم بازنده نیز به دسته سه آسیا و اقیانوسیه سقوط می کند.

سرمربیگری تیم ملی تنیس ایران بر عهده سعید احمدوند است و فرزین ضیاء آذری به عنوان سرپرست و مصطفی عطایی به عنوان بدنساز تیم ملی را در این سفر همراهی می کنند.

602

کد خبر: 919874

وب گردی

وب گردی