برزگر: بهتر است بنی تمیم سرپرست موقت فدراسیون شود/ بعید می دانم خادم به کشتی برگردد

عضو مستعفی شورای فنی کشتی آزاد گفت: با توجه به شرایط پیش آمده بهتر است که در ابتدا یک سرپرست موقت برای فدراسیون مشخص شود و در ادامه رئیس فدراسیون را برگزینند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی همچنان بر موضع استعفای خود پا فشاری می کند و قصد ندارد به فعالیت خود ادامه دهد. بحث رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی سبب شد رابطه خادم با وزارت ورزش و جوانان تیره و تار شود. ابتدا جامعه کشتی تصور می کرد رئیس فدراسیون از تصمیم خود منصرف می شود اما او در مجمع فوق العاده از حرف خود کوتاه نیامد. حالا قرار است روز دوشنبه در دومین مجمع فوق العاده در مورد وضعیت ریاست فدراسیون کشتی تصمیم گیری شود.

منصور برزگر، عضو مستعفی شورای فنی کشتی آزاد در خصوص استعفای رسول خادم از سمت ریاست فدراسیون کشتی اظهار داشت: بعید می دانم خادم به فدراسیون کشتی برگردد. با توجه به شرایط پیش آمده بهتر است که در ابتدا یک سرپرست موقت برای فدراسیون مشخص شود و در ادامه رئیس فدراسیون را برگزینند.

وی ادامه داد: بهتر است حمید بنی تمیم (دبیر کنونی فدراسیون کشتی) سرپرستی موقت فدراسیون کشتی را بر عهده بگیرد و سپس فردی رئیس شود که مورد حمایت همه اعضای خانواده کشتی باشد.

604

کد خبر: 919876

وب گردی

وب گردی