انجام بیش از 904 هزار بازدید توسط بازرسان بهداشت محیط وزارت بهداشت در طرح سلامت نوروزی

مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: اکیپ های بازرسی بهداشت محیط وزارت بهداشت از ابتدای طرح سلامت نوروزی بهداشت محیط (15 اسفند96) تا 15 فروردین ماه سال جاری، بیش از 904 هزار بازدید از مراکز و اماکن با تاکید بر مراکز و اماکن حساس داشتند.

به گزارش ایسکانیوز؛ مهندس سید رضا غلامی با اعلام این خبر، اظهار داشت: اکیپ های بازرسی بهداشت محیط وزارت بهداشت در این مدت، حدود 33 هزار بازدید از مراکز و اماکن بین راهی و 20 هزار بازدید مشترک با سایر دستگاه های اجرایی به ویژه تعزیرات حکومتی داشتند.

وی تصریح کرد: در طول طرح سلامت نوروزی، 11 هزار و 644 مرکز و مکان متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و 2 هزار و 400 مرکز و محل متخلف نیز پلمپ شدند.

در طول طرح سلامت نوروزی، 11 هزار و 644 مرکز و مکان متخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و 2 هزار و 400 مرکز و محل متخلف نیز پلمپ شدند



مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به معدوم سازی 1419 تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در طول طرح سلامت نوروزی بهداشت محیط، خاطرنشان کرد: در این مدت، 479 هزار مورد کلرسنجی، 26 هزار مورد نمونه برداری مواد غذایی از سطح عرضه و 280 هزار مورد سنجش با تجهیزات پرتابل بازرسی انجام شد.

مهندس غلامی در پایان یادآور شد: تمام تلاش و هدف وزارت بهداشت در ایام تعطیلات نوروزی، تامین سلامت مردم و مسافران نوروزی بود و در این راستا، در طرح سلامت نوروزی امسال شاهد تقویت تجهیزات پرتابل بازرسی بهداشت محیط بودیم.

701

کد خبر: 919912

وب گردی

وب گردی