انتصاب مدیرکل دفترحمایت و پشتیبانی امورپژوهشی و فناوری وزارت علوم

دکترمسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکترعبدالساده نیسی را به سمت مدیرکل دفترحمایت و پشتیبانی امورپژوهشی و فناوری وزارت علوم منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر نیسی آمده است:

باعنایت به تجربه و تخصص جناب‌عالی در حوزه پژوهش و فناوری، به موجب این حکم از تاریخ ۱۸/‏۰۱/‏۱۳۹۷‬ به سمت "مدیرکل دفترحمایت و پشتیبانی امورپژوهشی و فناوری" منصوب می‌شوید.

باتوجه به ماموریت مهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در توسعه فرآیند نوآوری، حمایت، پشتیبانی و گسترش زیرساخت های پژوهش و فناوری و کارآفرینی از طریق ایجاد نظام های هماهنگ و منسجم، از جناب‌عالی انتظار می رود تمام توان و تلاش خود و مجموعه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد را به کار گیرید تا به فضل الهی، امور تسهیل و ماموریت های سازمانی با موفقیت اجرا گردد.
بدین منظور، برنامه ریزی و نظارت، ایجاد نظم سازمانی و روان سازی نظام های اجرایی از طریق ارتقای فضای کار گروهی و ایجاد انگیزه در نیروی انسانی از ماموریت های جدید آن مدیریت است، که جناب عالی برای انجام آن از اختیارات لازم برخوردارید، امید است با لطف و عنایت پروردگار در انجام امور محوله پیروز باشید.
دکتر عبدالساده نیسی عضو هیات علمی و دانشیار گروه ریاضی دانشکده علوم ریاضی و رایانه دانشگاه علامه طباطبائی است.
وی در سال ۱۳۴۷ در روستای ابوحمیظه واقع در کیلومتر ۵ سوسنگرد متولد شد.
وی فارغ التحصیل دوره دکتری ریاضی کاربردی (شاخه معادلات دیفرانسیل جزئی) دانشگاه علم و صنعت ایران همچنین مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را به ترتیب در رشته ریاضی کاربردی در کامپیوتر از دانشگاه صنعتی امیر کبیر و ریاضی کاربردی را از دانشگاه علم و صنعت ایران کسب کرده است.
دکتر نیسی حدود ۳۲ مقاله منتشر شده در مجلات علمی پژوهشی داخلی و بین المللی، بالغ بر ۵۷ مقاله چاپ شده در مجموعه مقالات همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی، ۶ عنوان کتاب تألیف و ترجمه شده، ۷ طرح پژوهشی، راهنمایی و مشاوره بیش از ۵۵ پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری تخصصی، مجری و مدرس کارگاه بین المللی بین دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه پادوای ایتالیا را در کارنامه پژوهشی خود دارد.
وی از تاریخ آذرماه ۹۲ تاکنون به عنوان مدیرکل امور پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی و پیش از آن فعالیت در سمت هایی نظیر معاون اداری مالی و دانشجویی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی، معاون پشتیبانی و عملیاتی مرکز تحقیقات اقتصاد ایران، مشاور رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در امور فناوری و عضویت در شورای اداری دانشگاه از دیگر سوابق وی به شمار می رود.
دکتر نیسی همچنین دبیر کمیته ساماندهی امور پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی، رئیس کمیته ساماندهی و هدفمند سازی دوره های تحصیلات تکمیلی، عضوحقوقی شورای دانشگاه علامه طباطبایی، دبیر کمیته تخصصی دکتری پژوهش محور دانشگاه، عضو شورای کرسی های نظریه پردازی؛ نقد و مناظره دانشگاه، عضویت در شوراهای پژوهشی و شورای انتشارات دانشگاه، عضو شورای فناوری دانشگاه، عضو کمیته راه اندازی دوره های مجازی دانشگاه علامه طباطبائی و عضو کمیته حمایت ونظارت بر فعالیت های انجمن های علمی این دانشگاه می باشد.
همچنین دکتربرومند در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر جلال بختیاری مدیرکل سابق دفترحمایت و پشتیبانی امورپژوهشی و فناوری وزارت علوم در طول تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

204

کد خبر: 919957

وب گردی

وب گردی