کارخانه: به تصمیم مسئولان بانک سرمایه احترام می‌گذارم/ فدراسیون جانشین ما در آسیا را مشخص می‌کند

سرمربی تیم والیبال منحل شده بانک سرمایه گفت: سیاست مسئولان بانک سرمایه، عدم تیم داری در لیگ برتر والیبال بود و من به این تصمیم احترام می گذارم.

مصطفی کارخانه در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد انحلال تیم والیبال بانک سرمایه، قهرمان 3 دوره پیاپی لیگ برتر اظهار داشت: سیاست مسئولان بانک سرمایه، عدم تیم داری در لیگ برتر والیبال بود و من به این تصمیم احترام می گذارم. کوجگ ترین ناراحتی و دلخوری هم بابت این اتفاق ندارم. والیبال ایران بسیار بزرگ است و به حدی رشد کرده که اطمینان دارم خلأ حضور تیم بانک سرمایه پر خواهد شد.

وی ادامه داد: البته یک تیم ارزشمند و با اخلاق از لیگ برتر جدا شده که اتفاق ناگواری برای والیبال ایران به شمار می رود. در مجموع مسئولان بانک سرمایه زحمت فراوانی کشیدند و به شخصه از وجدان کاری خودم و نتایج به دست آمده در 3 سال گذشته در ایران و آسیا بسیار راضی هستم.

سرمربی تیم والیبال منحل شده بانک سرمایه در پاسخ به این سؤال که چه تیمی جایگزین تیمش در جام باشگاه های آسیا تصریح کرد: باید دید سیاست فدراسیون والیبال در قبال این اتفاق چه خواهد بود و چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد. باید منتظر بمانیم و ببینیم با صلاحدید فدراسیون چه تیمی جایگزین بانک سرمایه خواهد شد تا نماینده ایران در آسیا شود.

کارخانه در پایان گفت: در حال مذاکره با دو، سه تیم لیگ برتری هستم و فصل آینده به عنوان سرمربی یک تیم لیگ برتری در مسابقات حضور خواهم داشت.

602

کد خبر: 920103

وب گردی

وب گردی