شجاعی‌طباطبایی: دانشگاه آزاد چهر‌ه‌های مطرح زیادی را تربیت کرده است

سرپرست معاونت هنری حوزه هنری گفت: تولیدات دانشگاه آزاد اسلامی بخصوص در شاخه تجسمی، باعث بروز و ظهور چهره های پر فروغی در سال های اخیر بوده است.

سید مسعود شجاعی‌طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های هنری، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه آثار مفهومی ظرفیت بسیاربالایی دارد و تاثیرگذاری آن بر حوزه های مختلف از جمله قالب های نمایشی، سینمایی و تجسمی قابل مشاهده است.

سرپرست معاونت هنری حوزه هنری، اظهار کرد: تولیدات دانشگاه آزاد اسلامی بخصوص در شاخه تجسمی، باعث بروز و ظهور چهره های پر فروغی در سال های اخیر بوده است البته در بعضی از شاخه های هنری نیاز است که کارهای جدی تری صورت بگیرد.

وی ادامه داد: می توان از ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی برای تولید آثار جدی تر در شاخه های مختلف هنری، همچنین برگزاری کارگاه آموزشی و نشست های تخصصی استفاده کرد.

شجاعی‌طباطبایی گفت: در حال حاضر نیز با بسیاری از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی ارتباط بسیار خوبی داریم و امیدواریم این ارتباط و تعامل در آینده گسترده تر شود.

حضور چهره های نخبه در دانشگاه آزاد اسلامی در اولویت است چرا که این چهره ها، افرادی جریان ساز در جهت همراهی نظام هستند

وی افزود: قطعا ما در حوزه هنری از هر کمک و یاری که بتوانیم در این زمینه و انجام دهیم فروگذار نخواهیم کرد

سرپرست معاونت هنری حوزه هنری خاطرنشان کرد: هنرمندان زیادی در حوزه هنری فعالیت می کنند که در شکل های مختلفی می توانند با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری داشته باشند خصوصا در بحثی که دکتر ولایتی در ارتباط با چهره های نخبه و یاری گرفتن از توانمندی و استعداد آنها مطرح کرد.

شجاعی طباطبایی خاطرنشان کرد: حضور چهره های نخبه در دانشگاه آزاد اسلامی در اولویت است چرا که این چهره ها، افرادی جریان ساز در جهت همراهی نظام هستند.

502

کد خبر: 920104

وب گردی

وب گردی