استقبال از«به وقت شام» همچنان ادامه دارد/500 سئانس فوق العاده و بیش از 6 میلیارد فروش

فیلم سینمایی «به وقت شام» با ثبت 500 سئانس فوق العاده و فروش بیش از شش میلیارد تومان از جمله آثار موفق اکران نوروزی است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد که در هشت بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و در نهایت توانست سه سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی و بهترین صداگذاری را دریافت کند.

این فیلم داستان دو خلبان ایرانی را روایت می‌کند که قصد دارند مردم را از محاصره داعش خارج کنند اما با سقوط هواپیمای آنها، به سرنوشتی عجیب دچار می‌شوند.

فیلم سینمایی «به وقت شام» در تعطیلات نوروزی سانس‌های فوق العاده خود را به عدد 500 رساند و در این ایام بیش از 6 میلیارد تومان فروخت.

استقبال مردم از اکران های عمومی این فیلم سینمایی پر مخاطب همچنان ادامه دارد به طوری که این فیلم در هفته گذشته توانست 2 میلیارد و 447 میلیون تومان بفروشد و در مجموع با در اختیار داشتن 167 سالن سینما، فروش آن به شش میلیارد و 234 میلیون تومان رسیده است.

این فیلم سینمایی با فروش فوق العاده خود در مدت زمان کوتاهی توانست جایگاه سوم پُرفروش های اکران نوروزی را به خود اختصاص دهد.

در این فیلم بابک حمیدیان، هادی حجازی‌فر و هنرمندان خارجی چون پیر داغر، خالد السید، رامی عطاالله، لیث مفتی، منذر زین الدین، جوزیف سلامه، علی سکر، محمد شعبان و سامر خلیلی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«به وقت شام» محصول رسانه فرهنگی هنری اوج است که به دلیل صحنه‌های خشن مرتبط یا جنایت های داعش، با محدودیت سنی زیر 12 اکران شده است.

503

کد خبر: 920105

وب گردی

وب گردی