ناری: رحیمی، ژن برتر را به ژاپن فرستاد/ کار رئیس فدراسیون، توهین به مربیان ایرانی بود/ هیأت‌های استانی باید از فامیل‌بازی جلوگیری می‌کردند

رئیس اسبق کمیته مربیان فدراسیون هندبال گفت: رئیس فدراسیون هندبال، ژن برتر را به کلاس های مربیگری فرستاد که اشتباه بسیار بزرگی است.

محمد نقی ناری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد شرایط تیم ملی هندبال ایران اظهار داشت: متأسفانه هنوز سرمربی تیم ملی انتخاب نشده و با توجه به حال و روزی که می بینم شرایط ما برای حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اصلا مطلوب نیست. فکر می کنم با این وضعیت هیچ نتیجه ای در آسیا نگیریم.

وی در خصوص اعزام داماد علیرضا رحیمی، رئیس فدراسیون هندبال و دبیر این فدراسیون به کلاس مربیگری پیشرفته هندبال در ژاپن گفت: رئیس فدراسیون هندبال، ژن برتر را به کلاس های مربیگری فرستاد که اشتباه بسیار بزرگی است. ما در لیگ برتر، مربیان شاخص و بزرگ زیادی داریم و این کار، توهین به مربیان ایرانی و حتی توهین به خود فدراسیون است.

تصریح کرد: حتی اگر ما مربیان شاخصی در لیگ برتر نداشتیم، هیأت های استانی باید فراخوان می دادند تا دو مربی خیلی خوب و تراز اول معرفی و اعزام شوند تا از این فامیل بازی ها جلوگیری به عمل بیاید.

ناری خاطرنشان کرد: با این شرایطی که در فدراسیون وجود دارد، ما در هیچ سطحی از جمله مسابقات نوجوانان، جوانان و بازی های آسیایی 2018 نمی توانیم نتیجه بگیریم. باید بعد از عدم نتیجه گیری تیم ها، شورای فنی و اتاق فکر تشکیل دهیم تا از وقوع دوباره این اشتباهات جلوگیری شود که متأسفانه این کارها صورت نمی گیرد.

602

کد خبر: 920115

وب گردی

وب گردی