کاهش 13 درصدی بارندگی در استان

استاندار ایلام با توصیه به رعایت الگوهای مصرف آب در استان در سال جاری گفت: در بحث بارندگی 13 درصد نسبت به سال قبل کاهش داریم و باید در خصوص مصارف آب دقت لازم را داشته باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، قاسم سلیمانی دشتکی در شامگاه شنبه در جمع دبیران سازمان‌های مردم‌نهاد استان ایلام اظهار داشت: با توجه به اهمیت زیست‌محیطی در استان ایلام اولویت کاری در طرح‌های عمرانی توجه به مسائل زیست‌محیطی است.

وی گفت: در دولت تدبیر و امید اعتبارات خوبی برای مبارزه با ریز گردها و ایجاد جنگل در مناطق بیابانی مهران و دهلران جذب‌شده است.

وی، بابیان اینکه اعتبارات خوبی برای ریزگردها و ایجاد جنگل در مناطق مهران و دهلران جذب‌شده است، تأکید کرد: هر پروژه‌ای که در استان اجرا شود باید بحث زیست‌محیطی آن موردتوجه قرار گیرد.

سلیمانی دشتکی، با توصیه به رعایت الگوهای مصرف آب در استان در سال جاری اظهار کرد: در بحث بارندگی 13 درصد نسبت به سال قبل کاهش داریم و باید در خصوص مصارف آب دقت لازم را داشته باشیم.

استاندار ایلام د خاطرنشان کرد: باید به‌گونه‌ای عمل شود که تا جایی که قانون اجازه دهد فعالیت‌های زیست‌محیطی را به سمن‌های تخصصی واگذار کنیم.

سلیمانی بیان داشت: راه‌حل رفع مشکلات، خصوصاً در مورد مسائل زیست‌محیطی خود مردم هستند و تلاش و کوشش آن‌ها است که می‌تواند به رفع مشکلات زیست‌محیطی کمک کند.

وی بیان داشت: تشکل زیست‌محیطی باید فارغ از دغدغه‌های سیاسی و اجتماعی و قومی و پرهیز از هرگونه غوغا سالاری به اصل حفاظت از محیط‌زیست بپردازند.

901

کد خبر: 920139

وب گردی

وب گردی