برگزاری جشنواره دانشجویی «ژکال» در گالری ملت

سومین دوره جشنواره دانشجویی نقاشی ژکال هفته پایانی فروردین ماه در گالری پردیس ملت برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، مراسم افتتاحیه سومین دوره جشنواره ژکال بیست و چهارم فروردین ماه ساعت 16 تا 20 در گالری پردیس ملت برگزار می شود.

جشنواره ژکال برای سومین دوره پیاپی به همت گروهی از دانشجویان رشته نقاشی دانشگاه هنر برگزار می شود، مهگل محمدی دبیر این دوره و بهنام کامرانی، جمال عرب زاده و محمد علی بنی اسدی اعضای هیات انتخاب آن هستند.

در این دوره از جشنواره بیش از ۹۰۰ اثر از دانشجویان سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و از این تعداد ۱۲۵ اثر به مرحله ی دوم راه یافته است که کار داوری این آثار بر عهده بهنام کامرانی، جمال عرب زاده،، فریدون امیدی، خسرو خسروی و محمد علی بنی اسدی است.

علاقمندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه از بیست و چهارم فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ به گالری پردیس ملت واقع در خیابان ولیعصر(عج)، ابتدای بزرگراه آیت اله هاشمی رفسنجانی, روبروی بزرگراه کردستان، پردیس سینمایی ملت، طبقه منفی 2 مراجعه کنند.

مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره دانشجویی نقاشی «ژکال» سی و یکم فروردین ماه از ساعت 17 الی 20 در دانشکده هنرهای کاربردی دانشگاه هنر، پردیس فارابی برگزار می شود.

503

کد خبر: 920143

وب گردی

وب گردی