برانکو چه کسانی را نمی خواهد؟! / پرسپولیس ها چرا تمدید نمی کنند؟

بزرگ ترین دغدغه هوادران پرسپولیس طی هفته های گذشته بحث تمدید قرارداد با بازیکنان محسوب می شوداتفاقی که تا به این لحظه رخ نداده و به نظر می رسد باشگاه کار ساده برای تمدید قرارداد با ستاره هایش ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، معمای تمدید قرارداد چند بازیکن کلیدی پرسپولیس طی هفته های گذشته به مهم ترین دقدقه این روز های هوادران پرسپولیس تبدیل شده است، اما به راستی چه عواملی موجب به تعویق افتادن تمدید قراراداد بازیکنان با باشگاه شده است، اکنون با مصاحبه کمال کامیابی نیا و سید جلال حسینی پس از دبل قهرمانی پرسپولیس به نظر می رسد پاسخ برخی از این ابهامات مشخص شود.

جریمه های پر دردسر طاهری

بحث جریمه های دوران طاهری مدیر عامل سابق این باشگاه مدت ها است که توسط بازیکنان این تیم مطرح می شود؛ آنها معتقد هستند بدون دلیل جریمه شده اند و باشگاه باید جریمه بازیکنان را مورد بخشش قرار دهد در غیر این صورت حاضر به تمدید قرارداد خود نخواهند شد. البته تا پیش از این بازیکنان به صراحت این موضوع را اعلام نکرده بودند اما به نظر می رسد کامیابی نیا حرف دل بخش عمده ای از بازیکنان را زده است.

پیشنهاد های نجومی

دلیل دوم دودل شدن بازیکنان در راستای تمدید قرارداد با پرسپولیس را هم سید جلال حسینی کاپیتان پرافتخار این باشگاه مطرح کرد که پس از پایان بازی روز گذشته در جمع خبرنگاران مطرح کرد، برخی از تیم ها قصد دارند با شیطنت هایی که می کنند بازیکنان را به رفتن از پرسپولیس ترغیب کنند، در این بین سپاهان مهم ترین گزینه محسوب می شود که شرایط خوبی ندارد و گفته می شود پیشنهاد چشمگیری را هم برای جذب محسن مسلمان بهترین پاسور لیگ برتر که در هفته های گذشته کمتر فرصت بازی به دست آورده و یکی دو بازیکن دیگر این تیم داده است.

برانکو چه کسانی را نمی خواهد

برانکو در صحبت های خود مدعی شده تمام بازیکنان را برای فصل آینده می خواهد اما رفتار او با برخی از بازیکنان به خصوص محسن مسلمان خلاف گفته های او را مطرح می کند و عده ای بر این باورند که صحبت های برانکو مبنی بر نیاز داشتن به تمام بازیکنان تنها برای حفظ آرامش تیم مطرح می شود و او برخی از بازیکنان را برای اینکه نظم تیمی پرسپولیس برهم نخورد برای فصل آینده نمی خواهد.

البته در این بین بیشتر بازیکنان با توجه به محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات با احتیاط صحبت می کنند و نمی خواهند محبوبیتی که در سه فصل اخیر در پرسپولیس کسب کرده اند را یکشبه خراب کنند؛ در نهایت باید دید باشگاه سرانجام موفق به جلب رضایت چند بازیکن برای ادامه همکاری در فصل آینده می شود.

606

کد خبر: 920145

وب گردی

وب گردی