برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی والیبال مشخص شد

زمان حضور تیم ملی والیبال ایران در بلگراد برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز ، رقابت‌های لیگ ملت‌ها والیبال در سال 2018 از چهارم خردادماه برای ایران آغاز می‌شود، جایی که شاگردان کولاکوویچ در نخستین بازی باید به مصاف فرانسه بروند.

کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای آماده‌سازی ملی‌پوشان به منظور حضور در این مسابقات تنها دو دیدار تدارکاتی درنظر گرفته است. دو دیداری که قرار است برابر صربستان و به میزبان بلگراد انجام شود.

طبق برنامه‌ریزی‌ها تیم ملی والیبال ایران 26 اردیبهشت ماه عازم بلگراد خواهد شد تا دو دیدار تدارکاتی برابر صربستان انجام دهد. سپس ملی‌پوشان بلگراد را به مقصد فرانسه ترک خواهند کرد تا نخستین دیدارشان در لیگ ملت‌ها را برابر خروس‌ها برگزار کنند.

در لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۱۸ تیم‌های آرژانتین، برزیل، چین، فرانسه، آلمان، ایران، ایتالیا، ژاپن، لهستان، روسیه، صربستان و آمریکا به همراه چهار تیم استرالیا، بلغارستان، کانادا و کره جنوبی حضور دارند.

با اعلام فدراسیون جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال که به میزبانی شهر رن فرانسه برگزار می‌شود، در گروه یک با تیم‌های فرانسه، استرالیا و ژاپن هم‌گروه است و باید از روز جمعه چهار خردادماه کار خود را آغاز کند.

در هفته دوم که از ۱۱ تا ۱۳ خرداماه به میزبانی سن جوآن آرژانتین برگزار می‌شود تیم ایران در گروه ۷ با آرژانتین، کانادا و ایتالیا هم‌گروه است.

از روز جمعه ۱۸ خردادماه هفته سوم به میزبانی شهر اوفا روسیه برگزار می‌شود که والیبالیست‌های ایران در گروه ۱۱ باید با تیم‌های روسیه، برزیل و چین دیدار کنند.

همچنین در هفته چهارم تیم‌های والیبال ایران در گروه ۱۵ با تیم‌های آمریکا، لهستان و صربستان هم‌گروه است و باید از ۲۵ خرداماه در ایلینویز آمریکا به مصاف حریفان قدرتمندش برود.

در هفته پایانی دور گروهی که از اول تا سوم تیرماه انجام می‌شود تیم ملی والیبال ایران باید در تهران به مصاف تیم‌های آلمان، بلغارستان و کره جنوبی برود.

مرحله نهایی لیگ ملت‌های اروپا از ۱۳ تیرماه با حضور شش تیم در شهر لیل فرانسه آغاز می‌شود و تا ۱۷ تیرماه ادامه پیدا می‌کند.

602

کد خبر: 920194

وب گردی

وب گردی