دیدار نوروزی دکتر ولایتی و دکتر فرهاد رهبر با مدیران و کارکنان سازمان مرکزی و واحد علوم و تحقیقات

رئیس هیات موسس و هیات امنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و هیات رئیسه دانشگاه با مدیران و کارکنان سازمان مرکزی و واحد علوم و تحقیقات دیدار کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دیدار نوروزی دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و هیات رئیسه دانشگاه صبح امروز با حضور پرشور مدیران و کارکنان سازمان مرکزی و واحد علوم و تحقیقات در کتابخانه دکتر حبیبی برگزار شد.

در این مراسم، مدیران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیران و اعضای دفتر رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه و جمعی از روسا و سرپرستان واحدهای دانشگاهی و اعضای هیات علمی واحدهای دانشگاهی حضور داشتند.

دکتر ولایتی و دکتر فرهاد رهبر در این دیدار صمیمانه با آرزوی سالی پربار و پر از موفقیت و سلامتی برای مدیران و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، از آنان برای تلاش در جهت اعتلای هر چه بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه آموزش و پژوهش تقدیر و بر تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به عنوان «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده، تاکید کردند.

در این دیدار صمیمانه و پرنشاط که دو ساعت به طول انجامید، کارکنان به دید و بازدید پرداخته و با تبریک سال نو به یکدیگر، سالی پر از موفقیت و شادکامی برای هم آرزو کردند.

201

کد خبر: 920198

وب گردی

وب گردی