میزبانی دانشگاه تهران از مناظرات دانشجویی به زبان انگلیسی /آخرین اخبار راه‌اندازی رادیو دانشگاه

معاون فرهنگی دانشگاه تهران از آماده شدن طرح راه‌اندازی رادیو این دانشگاه خبر داد و گفت: در صورت تصویب این طرح، رادیو دانشگاه تهران از اردیبهشت ماه راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز،دکتر مجید سرسنگی ضمن اعلام این مطلب به تشریح مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی دانشگاه تهران در سه ماهه اول سال جاری پرداخت و افزود: اولین برنامه فرهنگی این دانشگاه، 25 فروردین ماه تحت عنوان اختتامیه پنجمین دوره نمایش نامه خوانی در تالار مولوی برگزار خواهد شد و یکم اردیبهشت ماه نیز مراسم تجلیل از دانشجویان قهرمان ورزشی برگزار می‌شود.

وی در ادامه از برگزاری اختتامیه اولین دوره مسابقات مناظره دانشجویی به زبان انگلیسی در دانشگاه تهران خبر داد و گفت: تاکنون مناظرات دانشجویی به زبان فارسی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شد، اما برای اولین بار این مسابقات به زبان انگلیسی در 19 اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه تهران برگزار می‌شود و برگزیدگان این مسابقات به مسابقات بین‌المللی مناظرات دانشجویی اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران برگزاری اختتامیه دومین دوره جشنواره ملی کتاب سال فرهنگی دانشجویان در 15 اردیبهشت و دومین جشن دانش آموختگی متمرکز دانشگاه تهران در 22 اردیبهشت ماه را از دیگر برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه برشمرد و اظهارکرد: جشن دانش آموختگی دانشگاه تهران در سال‌های گذشته به این شکل بود که دانشکده‌های مختلف مراسم جداگانه‌ای را در این زمینه برگزار می‌کردند که از سال گذشته این جشن به صورت متمرکز برگزار می‌شود و همه فارغ‌التحصیلان در بازه زمانی یک سال قبل می‌توانند به همراه خانواده‌های خود در این جشن شرکت کنند.

دکتر سرسنگی ادامه داد: در 24 اردیبهشت ماه جاری جشن بیستمین سال تشکیل کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه تهران با تجلیل از برگزیدگان این کانون‌ها و همچنین دهمین دوره تجلیل از دانشجویان نمونه شاهد و ایثارگر نیز برگزار می‌شود.

به گفته وی، برگزاری دومین دوره برنامه "در رواق روزه" ویژه ماه مبارک رمضان از 26 خرداد تا 24 تیر به مدت یک ماه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد، ضمن اینکه در این مدت مسابقه کتابخوانی اینترنتی نیز برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران به آخرین جزئیات راه اندازی رادیو این دانشگاه اشاره کرد و گفت: طرح راه اندازی این رادیو آماده شده و منتظر تصویب آن در هیات رئیسه دانشگاه هستیم.امیدواریم رادیو دانشگاه تهران اردیبهشت ماه راه اندازی شود.

دکتر سرسنگی به بازدید بیش از 45 هزار نفر از دو موزه "نگارستان" و "مقدم" دانشگاه تهران در ایام عید اشاره کرد و گفت: در گذشته فعالیت‌های این دو موزه بسیار محدود بود که خوشبختانه با گسترش میزان فعالیت‌ها و افزایش بخش‌های جدید به این موزه در تعطیلات نوروز امسال با رشد صد در صدی بازدید از موزه مواجه شدیم بطوری که بیش از 45 هزار نفر از این موزه‌ها بازدید کردند.

منبع: ایسنا

204

کد خبر: 920363

وب گردی

وب گردی