تهدیدهای دشمن را  باید جدی گرفت

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) گفت: باید تهدیدهای دشمن را جدی بگیرید و با برخورداری از اشراف اطلاعاتی، اجتناب از غافلگیری و توسعه و تعمیق قدرت دفاعی آمادگی صد در صدی خود را حفظ کنید.

به گزارش ایسکانیوز ، سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) از مناطق دوم و سوم نیروی دریایی ارتش در جاسک و کنارک بازدید کرد.

وی طی این بازدید و در جمع کارکنان این مناطق با بیان اینکه تدابیر فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) همواره راه گشا بوده است، گفت: استقرار نیروی دریایی در سواحل مکران تصمیمی هوشمندانه و بجا بود که فرماندهی معظم کل قوا اتخاذ فرمودند و در همین راستا دولتمردان ما این نکته را باید درک کنند که نگاه به دریا و روی آوردن به این مقوله موجب پیشرفت کشور خواهد بود.

رشید افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) توجه به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را از اولویت‌ها می دانند بنابراین در مسیر مرتفع ساختن مشکلات این نیرو لازم است تلاشهای زیادی انجام شود.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) حضور نیروی دریایی ارتش در سواحل مکران را نشان از شهامت این نیروی راهبردی دانست و گفت: ستادکل نیروهای مسلح، قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و وزارت دفاع باید تمام و کمال از حضور نیروی دریایی ارتش در سواحل مکران حمایت و پشتیبانی کنند. اگر ما نظامیان، دکترین نظامی خود را تدابیر فرمانده معظم کل قوا قرار دهیم و به طور دقیق به آن عمل کنیم همه، اعم از ارتش و سپاه به هماهنگی 100 درصد می رسیم.

وی در پایان با اشاره به تهدیدهای دشمن خاطرنشان کرد: ما اگر امروز می‌خواهیم صلح و ثبات و امنیت ایران اسلامی در نا امن ترین نقطه جهان پا برجا باشد، لازمه اش حفظ هوشیاری و ارتقاء آمادگی نظامی و امنیتی است پس در این راستا باید تهدیدهای دشمن را جدی بگیرید و با برخورداری از اشراف اطلاعاتی، اجتناب از غافلگیری و توسعه و تعمیق قدرت دفاعی آمادگی صد در صدی خود را حفظ کنید.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) در مدت حضور در مناطق دوم و سوم نداجا از یگان های مختلف این مناطق شامل پایگاه دریایی مکران، کوه مبارک و پسابندر بازدید کرد.

کد خبر: 920410

وب گردی

وب گردی