اقدامات جدید در انتظار فاینکس 2018

رئیس ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس گفت: در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه دو دوره کارگاه های آموزشی و دوره های آموزشی بین المللی برگزار می شود که این اقدام برای اولین بار در تاریخ بازار سرمایه و بازار مالی انجام خواهد شد.

یاسر فلاح، مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی اطلاع رسانی و خدمات بورس در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه گفت: هم‌اکنون در حال ورود به دهه دوم عمر این نمایشگاه هستیم که برگزاری چنین نمایشگاهی باعث دستیابی به تجارب خوب در بازار مالی شده است.

او افزود: این نمایشگاه علاوه بر اینکه قادر به برقراری ارتباط خوب با مخاطبین خود بوده، بلکه دستاوردهای مناسبی را نیز در اختیار مردم قرار داده است.

فلاح با تاکید بر اینکه در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اقدامات نوینی در حال انجام است، گفت: در این نمایشگاه دو دوره کارگاه های آموزشی و دوره های آموزشی بین المللی برگزار می شود که این اقدام برای اولین بار در تاریخ بازار سرمایه و بازار مالی انجام خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس گفت: در این نمایشگاه از دو شرکت خدمات مالی جهان به نام های Ernst & Young که جزو چهار شرکت بزرگ خدمات مالی جهان است و نیز شرکت capialintelligence که به عنوان یک شرکت بزرگ رتبه بندی جهان محسوب می شود برای حضور در این نمایشگاه دعوت کرده ایم.

او با بیان اینکه از این دو شرکت دعوت کردیم تا ضمن حضور در نمایشگاه دو دوره کارگاه آموزشی با ارائه گواهینامه بین المللی را برگزار کنند، گفت: حضور در این کارگاه های آموزشی برای عموم آزاد نیست و کسانی که تمایل برای حضور در این کارگاه ها را دارند می توانند از طریق ثبت نام در سایت bourseevent.ir در این کارگاه ها شرکت کنند.

فلاح ادامه داد: برای اولین بار در یازدهمین نمایشگاه بورس رویدادی را با عنوان بومینو فین تک برگزار می کنیم که این اقدام یک موضوع استارتاپی در فضای دانش بنیان برای دانش آموزان است.

مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی اطلاع رسانی و خدمات بورس با اشاره به اینکه اقدامات دانش بنیان و فضای کسب و کار را برای دانشجویان و جوانان با عنوان فین استار امتحان کرده بودیم، اظهار داشت: امسال در این نمایشگاه سومین دوره فین استار را برگزار می کنیم اما در نمایشگاه امسال برای اولین بار رویداد بومینو فین تک را برای دانش آموزان و نوجوانان انجام خواهیم داد.

او با تاکید براینکه در این رویداد نوجوانانی که دارای صاحب ایده و فکر خلاق هستند شرکت خواهند کرد، گفت: در پایان این نمایشگاه، از بین شرکت کنندگان نفرات برتر را انتخاب خواهیم کرد.

به گفته فلاح، این دو رویداد از جمله مهمترین اقداماتی است که در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه طی سال های گذشته در حوزه کاریکاتور ورود پیدا کرده بودیم، اما امسال جهت ایجاد فضای مفرح برای شرکت کنندگان نمایشگاه اقدامات جدیدی را انجام دادیم، گفت: برای ایجاد فضای تفریحی برای مردم در حوزه هنری یعنی استندآپ کمدی ورود کرده‌ایم و هر روز یک استندآپ کمدی توسط یک هنرمند کشور برگزار خواهیم کرد.

فلاح با تاکید بر اینکه امسال در نمایشگاه اقدامات جدیدی را نسبت به سال های گذشته در دستور کار قرار داده‌ایم، افزود: در نمایشگاه امسال تالار فرهنگ بازار سرمایه را ایجاد کرده‌ایم که یک سری از اقدامات نو را در این تالار اجرا خواهیم کرد.

گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ،از تاریخ 27 تا 30 فروردین ماه در محل نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.

401

کد خبر: 920432

وب گردی

وب گردی