زمان بندی برگزاری اردوهای تیم‌های ملی بسکتبال با ویلچر اعلام شد

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر از برگزاری اولین نشست شورای انجمن و زمان بندی دقیق برگزاری اردوهای تیم‌های ملی مردان و بانوان در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ، حبیب خمجانی، با اعلام این خبر گفت: این نشست عصر روز گذشته با حضور گلشنی، معاون ورزش قهرمانی فدراسیون، رئیس، نایب رئیس و جمعی از مسئولین انجمن برگزار شد و پیرامون برنامه‌های سال جدید و تقویم عملیاتی این رشته در سال ۹۷ بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: با توجه به پیش رو بودن 2 اعزام مهم در سال جدید، مقرر شد تا زمان برگزاری مسابقات جهانی آلمان که مرداد ماه برگزار می‌شود، ۵ اردو برای تیم ملی مردان برگزار شود و پس از آن نیز ۳ مرحله دیگر اردو تا بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا خواهیم داشت و در مجموع ۸ مرحله اردوی تدارکاتی پیش‌بینی شده است.

خمجانی گفت: در بخش بانوان نیز مقرر شد زمان بندی دقیق برگزاری اردوها ارائه شود و ملی‌پوشان کشورمان در این بخش نیز برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا آماده شوند. علاوه بر اردوهای تیم ملی، پیرامون برگزاری رقابت‌های باشگاهی و مسابقات قهرمانی کشور نیز صحبت شد و در اولین گام پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کشور بانوان را اواخر خرداد یا اوایل تیرماه برگزار می‌کنیم و فعلا بخش نامه به استانها ارسال شده و تا ۳۰ فروردین ماه فرصت اعلام آمادگی وجود دارد.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر در پایان تصریح کرد: سال جدید برای رشته بسکتبال با ویلچر سال پرکاری است و امیدواریم بتوانیم به تمام اهداف مورد نظر به بهترین شکل ممکن دست یابیم.

602

کد خبر: 920453

وب گردی

وب گردی