داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد استان فارس معرفی شدند

سیروس همتی، آرش ساربان و سعید ذوالنوریان داوری آثار راه‌یافته به نخستین جشنواره استانی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان فارس را برعهده دارند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، آثار راه‌یافته به نخستین جشنواره استانی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان فارس توسط منتقدان نام‌آشنای عرصه بازیگری و تئاتر داوری می‌شوند. سیروس همتی، آرش ساربان و سعید ذوالنوریان داوری آثار راه‌یافته به نخستین جشنواره استانی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان فارس را برعهده دارند.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، 45 اثر به این رویداد هنری ارسال شد که در مرحله نخست داوری 25 اثر انتخاب شد و پس از گزینش نهایی 15 اثر برای شرکت در جشنواره انتخاب شدند.

این آثار از شهرستان‌های شیراز، فیروزآباد، خرمبید، بوانات، کازرون، فسا در این جشنواره شرکت کردند. بر این اساس 15 اثر انتخابی عبارت اند از: «گزارش یک تابوت» اثر آمنه ملایری از شیراز، « این قصه برای نخوابیدن است» اثر سعید نظری از شیراز، « تمام سخنم درد می‌کند» اثر صدیقه (نسیم) شکر از فسا، « غریب غربت» اثر علی‌اصغر عاشوریان از بوانات، «آممدلی» اثر علیرضا اسدپور از کازرون، «فانوس» اثر عبدالله پناهی از فیروزآباد.

«عتیقه» اثر کامران آرایش کشکولی از فیروزآباد، «داعش» اثر کامران آرایش کشکولی از فیروزآباد، « داعش» اثر سعید نظری از شیراز، « چراغ جادو» اثر امین محمدی از شیراز، « مژده» اثر مهدی رعیت پیشه از شیراز، «چمدان» اثر داننده فرد از شیراز، « از اسطوره تا حماسه» اثر مهدی نادری از فیروزآباد و «روبه» اثر صادق فرمانی از سلطان‌آباد شیراز.

نخستین جشنواره استانی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان فارس به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور هنرمندانی از 6 شهرستان استان فارس از 21 تا 23 در شهرستان فیروزآباد برگزار می‌شود.

503

کد خبر: 920499

وب گردی

وب گردی