درآمد میلیاردی گرشاسبی برای پرسپولیس/ 4میلیارد در انتظار سرخپوشان

در حالیکه افزایش ناگهانی قیمت ارز سر و صدا ی زیادی به پا کرده است ، در این بین فعالیت های گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس طی ماه های گذشته موجب تخفیفات خوبی شد که جمه آن ها با توجه به افزایش قیمت دلار بسیار جالب توجه است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در ابتدای سال جدید بود که گرشاسبی برای برطرف کردن بخشی از مشکلات پرسپولیس در فیفا به مقر این سازمان سفر کرد و برای حل مشکل پرونده گولچ و همچنین محرومیت از نقل و انتقالات رایزنی هایی انجام شد. یکی از خبرهایی که از این سفر منتشر شد تخفیف 450 هزار دلاری از گولچ بود. این تخفیف باعث شد تا پرسپولیسی ها 2میلیارد و 700 میلیون تومان با قیمت دلار امروز باید به گولچ پرداخت می کردند.

تخفیف 5 میلیاردی از ریزه اسپور

تصور کنید در این بین که دلار گران شده است باشگاه موفق به جلب رضایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه نمی شد و ناچار بود جریمه ای نزدیک به 790 هزار یورو ( بیش از 5 میلیارد تومان) هم به این باشگاه ترکیه ای پرداخت می کرد، که البته این موضوع با پافشاری های گرشاسبی و البته رایزنی های مقامات سیاسی کشورمان حل شد و پرسپولیس مبلغی را بابت جریمه به این باشگاه پرداخت نکرد.

ضرر 300 میلیون تومانی آقای گل

مهدی طارمی نیز باید مبلغ 100 هزار دلار بابات انتقالش به الغرافه به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند و 100 هزار دلار به تومان 600 میلیون تومان می شود و تاخیر در پرداخت این پول به ضرر خود طارمی تمام شده است.

البته این اتفاق مهم درزمانی رخ داده که گرشاسبی قراردادی سفت و سخت با طارمی امضا کرد و حالا پرسپولیسی ها به سود خوبی دست یافتند.

ملی پوشان 600 هزار دلاری

جالب اینجا است که پرسپولیس حداقل سه ملی پوش در ترکیب تیم ملی دارد و از طرفی قرار بر این شده است که پاداش طارمی از جام جهانی نیز به حساب پرسپولیس واریز شود. طبق قانون فیفا هم در ازای هربازیکن 150 هزار دلار به حساب باشگاه مربوطه واریز خواهد شد و همین قانون سبب می شود تا سرخپوشان 600 هزار دلار به جیب بزنند.

با توجه به این گرانی پرسپولیسی ها 600 هزار دلار دریافت خواهند کرد. این پول به تومان نزدیک 4 میلیارد می شود.

کد خبر: 920504

وب گردی

وب گردی