نمایندگان ایران به یک چهارم نهایی  تور والیبال ساحلی تایلند  رسیدند

تیم ملی «الف» و «ب» والیبال ساحلی ایران با شکست نمایندگان ژاپن به عنوان صدرنشین گروه‌های سوم و چهارم به جمع هشت تیم برتر تور جهانی تایلند راه یافتند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، در ادامه مسابقات جدول اصلی تور جهانی والیبال ساحلی تک ستاره تایلند که از امروز (دوشنبه) با حضور 16 تیم در شهر ساتون تایلند آغاز شده است، تیم های ملی ایران به مصاف نمایندگان ژاپن رفتند.

تیم ملی «الف» ایران (آرش وکیلی – بهمن سالمی) که در دیدار نخست خود تایلند میزبان را شکست داده بود، به مصاف ژاپن یک (تاکاهاشی – گوتسو) رفت و این تیم را با امتیازهای 21 بر 14 و 24 بر 22 شکست داد. وکیلی و سالمی با کسب این پیروزی به عنوان صدرنشین گروه سوم به جمع هشت تیم برتر تور جهانی تک ستاره تایلند راه یافتند.

تیم ملی «ب» ایران (رحمان رئوفی – عبدالحامد میرزاعلی) نیز که در نخستین مسابقه خود تایلند 3 را شکست داده بود، در دومین مسابقه به مصاف ژاپن دو (شیراتوری – آگه با) رفت و دو بر صفر این تیم را از پیش رو برداشت. رئوفی و میرزاعلی در این مسابقه با امتیازهای 21 بر 15 و 21 بر 15 به پیروزی رسیدند تا با دو متوالی و به عنوان صدرنشین گروه چهارم راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند.

مرحله یک چهارم نهایی تور جهانی تایلند فردا (سه شنبه) پیگیری می‌شود.

602

کد خبر: 920559

وب گردی

وب گردی