کشف بیش از 200 کیلو گرم حشیش و دستگیری 3 قاچاقچی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 202 کیلو گرم حشیش و دستگیری 3 قاچاقچی مواد مخدر در این رابطه خبر داد . 

به گزارش ایسکانیوز،سرهنگ "محمد بخشنده" گفت: در پی اطلاع از اینکه فردی با همکاری همدستانش با خرید مواد مخدر از استان های جنوبی کشور و انتقال آن به پایتخت فعالیت گسترده ای در توزیع مواد مخدر دارد، ماموران این پلیس برای دستگیری متهمان، وارد عمل شدند.
وی گفت: انجام تحقیقات ادامه داشت تا اینکه در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که متهم به همراه دو همدستش پس از خرید مواد مخدر از قاچاقچیان قصد دارد آنان را از استان های مرکزی با یک دستگاه پاترول به پایتخت منتقل کند که تحقیقات وارد مرحله تازه ای شد.
وی ادامه داد: تیم هایی از ماموران پلیس فاتب با هماهنگی مرجع قضایی و پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشان به محورهای مواصلاتی متصل به استان های مرکزی اعزام تا اینکه پس از چندین ساعت گشتزنی نامحسوس و هدفمند، سرانجام خودروی موصوف را در عوارض کاشان شناسایی کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر عنوان داشت: بلافاصله ماموران دستور توقف دادند ولیکن راننده خودروی موصوف بدون توجه به فرمان پلیس، از محل متواری گشت. در ادامه این تعقیب و گریز ماموران موفق شدند با استفاده از شلیک چند تیر هوائی، خودرو را متوقف و متهم و همدستانش ر ا دستگیر کنند .
سرهنگ بخشنده با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از پاترول موصوف موفق شدند 202 کیلو گرم حشیش را در زیر صندلی های آن کشف کنند، اظهار کرد: متهمان به همراه مواد مخدر کشف شده پس از تکمیل پرونده، برای انجام مراحل قضایی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

پایگاه خبری پلیس پایتخت

705

کد خبر: 920568

وب گردی

وب گردی