پاسخ باشگاه ذوب آهن به بهداد سلیمی: کاش اظهار نظر آدم‌های بزرگ به اندازه خودشان بزرگ بود

باشگاه ذوب آهن نسبت به اظهارات بهداد سلیمی نسبت به عدم پرداخت مطالباتش پاسخ داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان, در جواب باشگاه ذوب آهن به اظهارات بهداد سلیمی آمده است: باشگاه ذوب‌آهن در سال 95 در حالی با بهداد سلیمی قرارداد 50 میلیون تومانی امضا کرد، که این بازیکن مصدوم بوده و عملا نمی‌توانسته در لیگ برتر حضور یابد؛ اما باشگاه ذوب‌آهن با توجه به حمایت از قهرمان وزنه برداری کشور و با توجه به علاقه شخصی مدیرعامل که خود از قهرمانان این رشته ورزشی است و البته با توصیه تعدادی از دوستان و قهرمانان این رشته، اقدام به عقد قرار داد با نامبرده نموده است. همچنین کلیه مطالبات سال های قبل بهداد سلیمی پرداخت گردیده و از مبلغ قرارداد فصل گذشته 30 درصد آن به وی پرداخت گردیده است.

نکته مهم در این زمینه آن است که قرارداد 50 میلیونی که تنها برای یک بازی با وی بسته شده است، مورد اعتراض دیگر وزنه برداران قهرمان ذوب آهن بود که برای 12 بازی با قراردادهایی به مراتب کمتر از این مبلغ برای این باشگاه وزنه زدند.

در قسمت دیگری از پاسخ باشگاه ذوب‌آهن آمده است: آقای بهداد سلیمی وکیل مدافع دیگر وزنه برداران تیم ذوب آهن نیست و امیدواریم اظهار نظر آدم های بزرگ، به اندازه خودشان بزرگ باشد.

همچنین باشگاه ذوب آهن در پاسخ به اظهارات سهراب مرادی دیگر وزنه بردار این تیم ابراز می دارد که جدای پرداخت مبلغ قرارداد 20 میلیونی این وزنه بردار، با توجه به مدال آوری این بازیکن و کیانوش رستمی در المپیک ، با نظر مساعد مدیریت محترم کارخانه ذوب آهن مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال به عنوان پاداش به ایشان پرداخت شده و ذکر صحبت هایی بر علیه مدیران این مجموعه ناسپاسی، به تمام این تلاش‌هاست.

از سوی دیگر اظهارنظر غیر کارشناسانه در مورد دیگر رشته های ورزشی به ویژه فوتبال از طرف دیگر قهرمانان ورزشی نکته‌ای قابل تامل است، چرا که اهالی فوتبال وقوف کامل دارند که باشگاه ذوب‌آهن با کمترین هزینه در میان دیگر تیم‌های لیگ برتری، در رقابت‌های لیگ برتر در مکان دومی ایستاده است و در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا نیز با همین عنوان، در آستانه صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیاست.

امید آن داریم؛ افرادی که نام قهرمان را در کنار نامشان یدک می‌کشند، کمی بر مرام قهرمانی بمانند و قدردان زحمات مجموعه‌هایی باشند، که برای کسب این عناوین برای ایشان و حمایت از آنان از هیچ تلاشی فروگذار نبوده‌اند.

والعاقبه اللمتقین
روابط عمومی و امور بین الملل
باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان

602

کد خبر: 920574

وب گردی

وب گردی